بررسی آئودی e-tron مدل 2020 (Audi e-tron Sportback Concept)

آئودی e-tron را باید اولین خودروی رسمی و برقی این شرکت دانست.خودرویی که در روز گذشته در نمایشگاه خودروی شانگهای رونمایی شد و از نام این خودرو همانگونه که مشخص است از پسوند E استفاده شده است که معتی الکتریکی بودن آن است.

آئودی e-tron از نظر استایل بدنه یک شاسی بلند کوپه است که دارای چراغ های جلویی  و عقبی خاص و نوآورانه است.استفاده از تکنولوژی جدید لیزر و OLED در این چراغ ها آن ها را متمایز کرده است.

 آئودی e-tron دارای یک موتور الکتریکی در محور جلو و دو موتور در قدرت است پس خودرویی چهار چرخ محرک می باشد که با کارایی بالا می تواند خروجی ۳۲۰ کیلو وات قدرت ایجاد کند که این نیرو سبب ایجاد شتاب  ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر فقط ۴.۵ ثانیه می شود.

 باتری استفاده شده در  آئودی e-tron از نوع ۹۵ کیلووات ساعت باتری یون لیتیوم  است که با یک شارژ کامل می تواند خودرو را در طی کردن فاصله ۵۰۰ کیلومتر همراهی کند.

 رینگ خودرو از نوع ۲۳ اینچی و جذاب است که دارای قالب ۶ پره است.ابعاد خودروی آئودی e-tron به ترتیب شامل طول ۴.۹۰ متر (۱۶.۱ فوت)، عرض ۱.۹۸ متر (۶.۵ فوت) و ارتفاع ۱.۵۳ متر (۵.۰ فوت) با فاصله ی دو محور ۲.۹۳ متر (۹.۶ فوت) است.

دوربین های کوچک جایگزین آینه های بیرونی قدیمی شده اند که این فناوری علاوه بر بهبود جریان هوا و کاهش سر و صدای باد. نقطه کور آینه را نیز از بین خواهد برد.این خودرو طبق برنامه شرکت آئودی در سال ۲۰۱۹ تولید و عرضه خواهد شد.

گالری تصاویر آئودی e-tron مدل ۲۰۲۰

Audi e-tron Sportback ConceptAudi e-tron Sportback Concept 2017آئودی e-tronآئودی e-tron 2017آئودی e-tron مدل 2017خودروی برقی آئودی e-tron
نظرات (0)
ارسال نظر