بررسی تخصصی تویوتا 86 مدل 2017 (Toyota 86 Reviews)

 مامی قسمت های روشنایی از جکله چراغ جلو ،عقب و پراغ های مه شکن همگی از LED استفاده شده است ارتفاع تویوتا ۸۶ کاهش پیدا کرده است که این شاید به دلیل افزایش ایرودینامیک خودرو است.همچنین دارای دو باله در لبه پایین تر از دیافراگم ورودی هوا می باشد. طراحی چراغ مه نیز تغییر کرده است که سبب افزایش نوک بینی هودروی شده است و سپر در قسمت جلو کمی تیز تر بنظر برسد. چراغهای جلو و چراغ دی لایت به LED تبدیل شده اند که در مدل قبلی این خودرو اینگونه نبود.سپر های دو باره طراحی شده اند که البته تغیرات محسوس است.اما با این وجودنمای جانبی تویوتا ۸۶ را کمی متفاوت کرده است. استفاده از رینگ های آلومینیومی ۱۷ اینچی جدید از دیگر موارد جدید در این خودروست.از دیگر تغیرات در تویوتا ۸۶ افزایش مقاومت شاسی خودرو با تقویت ستون C است.

Toyota 86 2017 1 - بررسی تخصصی تویوتا 86 مدل 2017   (Toyota 86 Reviews)

 تویوتا ۸۶ مدل ۲۰۱۷  در زیر کاپوت خود از موتور  پرمیوم بدون سرب H-4 با حجم موتور ۲۰۰۰ سی سی استفاده می کند.موتوری در کلاس Minicompact .نوع انتقال قدرت در این خودرو از نوع محور عقب است.تویوتا ۸۶ دارای ظرفیت حمل ۴ سرنشین است.سیستم گیربکس در نظر گرفته برای این خودرو از نوع ۶ سرعته و دستی می باشد.این موتور و این گیربکس به شما خروجی ۲۰۵ اسب بخار و ۱۵۶ پوند بر فوت را ارائه می دهد.سیستم سوخت  تویوتا ۸۶ تزریق مستقیم است.

Toyota 86 2017 7 - بررسی تخصصی تویوتا 86 مدل 2017   (Toyota 86 Reviews)

تویوتا ۸۶  از وزن خالص (پوند)۲۷۶۰ بهرمند است و دارای  ابعاد  طولی ۱۶۶.۷ اینچ،عرض ۶۰.۶ اینچ،ارتفاع ۵۰.۶ اینچ  و همچنین فاصله دو محور ۱۰۱.۲ اینچ است.ترمز تویوتا ۸۶ از نوع دیسکی با روتور ۱۱.۴ اینچی است .هر ۴ چرخ از سیستم ABS  بهرمند هستند.در کنار این ترمز از فرمان نوع فرمانرک دستی بهره برده است.لاستیک این خودرو از نوع P215 / 45WR17  در   عقب و P215 / 45WR17 در جلو است.رینگ ها ۱۷ اینچی  و آلیاژی هستند.

Toyota 86 2017 5 - بررسی تخصصی تویوتا 86 مدل 2017   (Toyota 86 Reviews)

ویژگی های ایمنی در  تویوتا ۸۶ مدل ۲۰۱۷ شامل کیسه هوای سرنشین و راننده،زانویی،پرده ای ،کناری  است.از دیکر مهم های ایمنی در این خودرو می توانیم به ترمز ABS،ایزو فیکس ،چراغ جهت روشنایی در روز،کنترل کشش،سیستم دید در شب،افزایش استحکام شاسی ،چراغ های مه شکن جدید،کمک پارکینگ،کنترل فشار تایر ،دوربین ۳۶۰،کنترل پایداری  ،کنترل پایداری  الکترونیکی (ESC) ،ABS،کمربند Pretensioners اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.