تخلف گمرک در صدور مجوز دو ماهه تردد خودروهای مناطق آزاد

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه صدور مجوز تردد دو ماهه خودروهای مناطق آزاد در کشور تخلف است، گفت: ورود خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی مناطق آزاد به کشور به جز خودروهای ساخت آمریکا آزاد است.

به گزارش اروند پلاک به نقل از ایسنا سردار سیدکمال هادیانفر در بازدید سر زده از  ساختمان جدید پلیس راهور و مرکز شماره گذاری جزیره کیش با بیان این که مدت زمان مرخصی خودروهای مناطق آزاد برای تردد در کشور یک ماه است، گفت: مجوزی که گمرک برای تردد پیوسته دو ماهه برای خودروها صادر کرده، تخلف است.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به توقیف چندین خودرو مناطق آزاد به ویژه خودروهای مناطق آزاد کیش در استان‌های کشور همچون تهران، اصفهان و شیراز اظهارکرد: به دلیل اینکه گمرک برای این خودروها مجوز تردد ۲ ماهه صادر کرده و این خلاف قوانین است، این خودروها توقیف شده‌اند اما با نزدیکی به ایام مبارک اعیاد قربان و غدیر، دستور رهاسازی خودروها و بازگشت آن‌ها به مناطق آزاد را صادر کرده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس هادیانفر ورود خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی مناطق آزاد به کشور به جز خودروهای آمریکایی را بلامانع دانست و گفت: خودروهای کشورهای همسایه که در کشور در حال تردد هستند به دلیل موضوع گردشگری است و برای آن‌ها منعی وجود ندارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.