بی توجهی و درج اطلاعات نادرست در وب سایت وزارت صنعت معدن تجارت

وب سایت ثبتارش (سیستم مدیریت ثبت سفارش واردات ) که یکی از بخش های زیر مجموعه وزارت صنعت معدن تجارت است . سال گذشته به ادرس ioms.ir فعال بوده و در حال حاضر به ادرس http://sabtaresh.tpo.ir منتقل شده است . نکته قابل تامل این است که سامانه ثبت سفارش بعد از انتقال از ادرس قبلی به ادرس جدید چرا هنوز ادرس را در وب سایت صنعت معدن و تجارت که مرجع اطلاع رسانی و قوانین است بروز نشده است  .

aa 1024x508 - بی توجهی و درج اطلاعات نادرست در وب سایت وزارت صنعت معدن تجارت

 

نکته مهمتر انکه شخص دیگری این ادرس را به نام خود ثبت کرده و با ارم و لوگوی وزارت صنعت معدن تجارت و صفحه قبلی ثبتارش اقدام به راه اندازی وب سایت نموده و در حال حاضر فعال است . طبق بررسی هایی که انجام دادیم متوجه شدیم این ادرس از ۳۰ بهمن سال گذشته توسط این شخص فعال شده است و اقدام به معرفی تورها ، معرفی سخت افزار و دانلود نرم افزار با لوگو و ارم وزارت کرده است .

در ماه های اخیر  هم با مشکل مشابه ای مواجه شده بودیم که شماره پیامک خلافی خودروها مورد سوء استفاده قرار گرفته بود . چشم پوشی از این مسایل به ظاهر جزیی ممکن است خسارت هایی را برای هموطنان عزیز به بار خواهد اورد .

در ادامه تصاویر بیشتری از این وب سایت و وضعیت کنونی ان را میتوانید مشاهده کنید .

برای دیدن تصاویر در سایز واقعی بروی عکس ها کلیک کنید .

ioms 1024x536 - بی توجهی و درج اطلاعات نادرست در وب سایت وزارت صنعت معدن تجارت

FireShot s 150x150 - بی توجهی و درج اطلاعات نادرست در وب سایت وزارت صنعت معدن تجارت ioms11 150x150 - بی توجهی و درج اطلاعات نادرست در وب سایت وزارت صنعت معدن تجارت

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.