شرایط فروش فوری رنو کپچر در نمایندگی های ایران خودرو – شهریور 1394

شرایط فروش فوری رنو کپچر در نمایندگی های ایرانخودرو – شهریور ۱۳۹۴

 ایران خودرو فروش فوری رنو «کپچر» را آغاز کرد. در این فروش فوری محصول رنو کپچر با رنگ سقف مشکی، نارنجی و سفید به قیمت ۱۰۵ میلیون و ۹۰۰ تومان با موعد تحویل ۳۰ روزه فروخته می شود.علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی ikco.iranecar.com مراجعه کنند.

رنو کپچر شرایط فروش ایران خودرو شهریور 1394 - شرایط فروش فوری رنو کپچر در نمایندگی های ایران خودرو - شهریور 1394

 

  • طراحی شده برای ماجرا جویی

رنو کپچر یک خودروی شاسی بلند شهری زیبا و اسپرت است که برگرفته از یک خودروی مفهومی به همین نام می باشد.

  • تکنولوژی

در داخل رنو کپچر می توانید سیستم لمسی مولتی مدیای رنو را بکارگیرید.

  • کارآیی

موتورهای ابداع شده رنو کپچر را که ترکیبی از لذت رانندگی به همراه راندمان سوخت و کاهش گاز گلخانه ای CO2 می باشد، تجربه نمائید.

 

  • طراحی رنو کپچر نمادی از زیبایی

رنو کپچر به عنوان اولین رنوی شاسی بلند شهری از نظر ویژگی های داخلی و خارجی، چابک، پویا و زیباست. با استناد به تفکرات متخصصین رنو، با این خودرو اکتشافات جدیدی را در قلمرو طراحی، آسایش، تجهیزات و لذت تجربه خواهید نمود.

  • توجه به جزئیات

رنو کپچر هر آنچه که برای کمک به شما حتی در بدترین سفرها مورد نیاز است را دارا می باشد از جمله: سیستم ناوبری و مولتی مدیای ۱۰۰% لمسی، موتور با کارآیی بالا، سیستم کمکی شروع حرکت بر روی سطح شیبدار، صندلی با روکش های زیپ دار و قابل تعویض و حتی یک کارت هندز فری برای آرامش خاطر بیشتر شما…. سفر خوشی داشته باشید.

  • تجهیزات

رنو کپچر ماجراجویی مهیج است مخصوصاً اگر شما برای این ماجراجویی مجهز باشید.ما هر آنچه را که شما برای رانندگی آسانتر نیاز دارید فراهم کرده ایم: سیستم ترمز ضد کشش ، سیستم لمسی multi-media، سیستم کنترل آب و هوا، سنسورهای پارک و دوربین عقب همه منتظر شما در داخل کابین رنو کپچر می باشند.

 

جهت مشاهده بررسی کامل رنو کپچر و معرفی خودرو رنو کپچر مدل ۲۰۱۶ به لینک زیر مراجعه کنید

a 2016 renault capture - شرایط فروش فوری رنو کپچر در نمایندگی های ایران خودرو - شهریور 1394

 

3 نظرات
  1. مهدی می گوید

    تو سایت فروش ایران خودرو تجهیزات ۲۰۱۷ اضافه ای که نسبت به ۲۰۱۶ زده اینها هست:
    اینم اسکرین شات از تجهیزات:
    http://0up.ir/do.php?imgf=CAPTUR2017.png
    ۱ -صندلی های چرمی
    ۲ -گرمکن صندلی های جلو
    ۳ -کنسول میانی صندلی های جلو
    ۴ -شیشه های عقب و جانبی عقب تیره ( دودی )
    موتور کپچرهایی که ایران وارد شده ۱۲۰۰ هست با ۱۲۰ اسب بخار و شتاب ۱۱ ثانیه و توربو از دور ۲۰۰۰ به بعد فعال میشه و این شتاب ۱۱ ثانیه به این دلیل هست که توربو زیر ۲۰۰۰ فعال نیست و شتاب اولیه کمی داره ولی به محض این که توربو فعال میشه ماشین از این رو به اون رو میشه و کمتر ماشینی تو ایران هست که بتونه از سرعت ۴۰ به بعد به کپچر برسه و همچنین تو سربالایی ها هم بسیار پر شتاب هست و هیچ ماشین ۴ سیلندر تنفس طبیعی نمیتونه به گردش برسه
    شتاب تیولی در بهترین شرایط ۱۲ ثانیه هست چندین بار هم تستش کردیم با بنزین سوپر و تو سربالی هم کشش کمی داره
    رنو تویوتای اروپا هست برندی که فروش زیادی تو اروپا داره و هزینه نگه داری پایینی داره کیفیت و دوام و عمر بالایی داره و همچنین قیمت منطقی و همینطور با این که تندر خودروی درجه دو رنو هستند کیفیتشو تو ایران اثبات کرده و با همین پشتوانه کیفیت ساندرو با اینکه قیافه قدیمی که داره وفیس لیفت جدیدش وارد ایران نشده و حدود یک سال هست وارد ایران شده ولی فروش زیادی داشته و هر دفعه که بری بیرون چند تا ساندرو هم میبینی
    اگه خم شید زیر کپچرو ببینید کلا زیرش سینی هست حتی راوفور و لکسوس اگه خم هم نشید اگزو و دیفرانسیل ماشین رو خواهید دید که با زمین ۱۵ سانت فاصله داره ولی در کچر هم برای پشت و هم برای زیر موتور سینی وجود داره و فاصله کف ماشین تا زمین ۲۰ سانتیمتر هست روی اگزو و بین موتور و بدنه عایق بندی حرارتی و صوتی شده و اگه شیشه ها بالا باشه صدای موتور از دور به گوش میرسه و ماشین بسیار بی صدایی هست و دسته دنده هم برای P و R و N و D تو یک خط صاف تعویض میشه و مثل اکثر ماشینها جای قرار گیری حالات دنده اینقدر کج و موج و دردسرساز نیست و طراحی بسیار به روزی هم داره با این که ابعاد ماشین جمع و جور هست ولی فضای پا برای سرنشینان عقب خیلی خوب طراحی شده اگه فقط ۱۰۰۰ کیلومتر این ماشینو برونید عاشق این ماشن خواهید شد
    قیمت این مدل که Renault Captur 2016 LE هست ۶۸۰۰۰ درهمه که میشه ۶۶ میلیون که حدودا ۱.۶ برابر شده و تعرفه کمتری نسبت به ماشینهای وارداتی دیگه خورده و بسیار با صرفه هست.
    http://uae.yallamotor.com/new-cars/renault/captur/2016/le/features
    همین الان هم ۲۰۱۷ با پیش فروش ۵۰ تومن تحویل در بهمن در سایت موجوده با سود ۲۱% که حدودا ۱۱۰ تومن میشه
    http://ikco.iranecar.com

  2. سیدالحسینی می گوید

    باتوجه به توان ۱۲۰ اسب بخار و وزن ۱۲۰۰ کیلویی در سربالایی ها کم می آره و حتی پراید هم ازش جلو میزنه !!! من داشتم شما هم میخواین یکی از این آشغالا رو بگیرین و امتحان کنین

  3. روح الله شاولی پور می گوید

    خیلی عالی ممنون ولی قیمتش یه کم بالاست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.