نسخه مفهومی خودروی کادیلاک اسکالا مدل 2017 (Cadillac Escala Concept )

آخرین نسخه از  کادیلاک اسکالا در مدل مفهومی این خودرو رونمایی شد.در تصاویر منتشر شده از این خودرو بخوی می توان ظرافت و یک طراحی ونگار را مشاهده کرد.این خودروی مفهومی که پنجشنبه شب رونمایی شد مواردی را بدنبال خود داشت که  نشان دهنده آینده ای  امیدوار کننده برای طراحی شرکت کادیلاک می تواند باشد.

2016 Cadillac Escala Concept Exterior 001 - نسخه مفهومی خودروی کادیلاک اسکالا مدل 2017 (Cadillac Escala Concept )

 کادیلاک اسکالا جدید دارای جلو پنجره مشبک جدید غیر متعارف است.بدنه ی گسترده و فضای داخلی با سیستم روشنایی بهره مند شده از فناوری  OLED منحنی است که می تواند جالب باشد.نسخه مفهومی کادیلاک اسکالا  اساس بدنه خود را از پلت فرم امگا CT6 برداشته است واکنون کوپه ای لوکس و مدرن با طراحی مربوط به دهه ی آینده است که لیفت بک آن ما را به یاد آئودی A7 می اندازد.

2016 Cadillac Escala Concept Exterior 004 - نسخه مفهومی خودروی کادیلاک اسکالا مدل 2017 (Cadillac Escala Concept )

 کادیلاک اسکالا جدید حدود ۶ اینچ طولانی تر از مدل قبلی خود است ، با یک فاصله بین دو محوری که تقریبا ۵ اینچ طولانی تر شده است. موتوری که قرار است برای این خودرو مورد استفاده قرار گیرد یک موتور  ۴.۲ لیتری توربوشارژر دوقلو V8  است که دارای خروجی ۵۰۰ اسب بخار نیرو خواهد بود.

2016 Cadillac Escala Concept Interior 024 - نسخه مفهومی خودروی کادیلاک اسکالا مدل 2017 (Cadillac Escala Concept )

  در داخل خودروی  کادیلاک اسکالا البته که همه چیز نسبتا مینیمالیستی است. صفحه نمایش با قرار گیری به این شکل در روی داشبورد ،استفاده از تریم چوب و جنس چرم شکیل در این خودرو  و همچنین استفاده از قطعات و  فلزات براق با یک سقف شیشه ای  بزرگ بخوبی به شما حس یک خودروی فوق لوکس را خواهد داد.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.