آغاز فروش M4 GT4، سوپراسپورت گران‌قیمت بی ام و

ینس مارکوت مدیر بخش سوپراسپرت بی‌ام‌و به همراه درک آدورف که نقش به سزایی در تست خودروها به عنوان یکی ا رانندگان برجسته این کلاس داشته است به صورت رسمی در شهر نوربرگرین آلمان، خبر از آغاز فروش جدیدترین خودروی سری M4 یعنی GT4 دادند. قیمت این خودرو با عدد نجومی ۱۶۹۹ هزار یورو، همراه خواهد بود.

e77d0606 66e5 4813 a219 3109828e1d52 - آغاز فروش M4 GT4، سوپراسپورت گران‌قیمت بی ام و

ینس مارکوت در این زمینه می‌گوید:

پس از گذشت سال‌ها فعالیت در حوزه خودرو، همچنان رونمایی از یک مدل جدید برای من به عنوان مدیر بخش سوپراسپرت بی‌ام‌و جذابتی خاص دارد. آغاز مرحله فروش خودروی M4 GT4، ما را وارد مرحله مهمی می‌کند. ما به دنبال آن هستیم تا از سال ۲۰۱۸ لذت استفاده از این خودرو را برای مشتریان خود به ارمغان آوریم. با این مدل جدید به مشتریان خود، محصولی پیچیده و بسیار قابل اطمینان ارایه می‌کنیم که نتیجه‌ی تلاش و همکاری تمامی متخصصان بخش خودروهای اسپرت بی‌ام‌و است. خودرویی که اساس آن بر پایه مدل کوپه M4 استوار شده است. ما در توسعه خودروی M4 GT4، بیشتر تمرکز خود را بر بهبود کاهش هزینه‌های نگهداری، تعمیرات آسان و البته افزایش میزان مسافت طی شده استاندارد توسط خودرو گذاشته‌ایم.

خودروی M4 GT4 از الگوی توسعه خودروی M6 GT3 کمک گرفته است هرچند که سیستم موتور و قوای محرکه، مشتمل بر سیستم‌های الکتریکی، اقتباسی از M4 کوپه است. این خودرو دارای روکش کربنی برگرفته از مدل M4 GTS، درب‌های فیبرکربن مشابه مدل قبلی M4 GT4، همراه با جلو پنجره، بال‌ عقب و سیستم اگزوز اختصاصی خودروهای اسپرت مسابقه‌ای است.

 

صندلی‌ها، ترمز و جعبه دنده، همه از با کیفیت ترین نمونه‌ها بوده که در بهترین خودروهای این سبک مانندM6 GT33 نیز به کار گرفته شده است. فضای داخلی خودرو به نحوی طراحی شده است تا بیشترین احساس راحتی برای راننده و سرنشینان فراهم کند و تمام تمرکز راننده روی راندن خودرو باشد.

مهندسان بی‌ام‌و، طراحی کاملا جدیدی در سیستم کنترل موتور این خودرو به کار گرفته‌اند. خودروی M4 GT4 اولین خودروی سوپراسپورت شرکت بی‌ام‌و است که از این سیستم جدید بهره می‌گیرد. سیستمی که اجازه می‌دهد تا با برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده، سطح عملکرد موتور تغییر کند. این سیستم جدید، توسط سازمان استفان رَتِل (SRO) به عنوان مرجعی معتبر در زمینه خودروهای سوپراسپورت، به تایید رسیده است و غیرقابل دستکاری خواهد بود تا این امکان را به رانندگان می‌دهد تا در شرایط مسابقه ای متفاوت، متناسب با موقعیت؛ بهترین واکنش و عملکرد را ارایه دهند.

طی ماه‌های اخیر، خودروی M4 GT4 چندین بار توسط رانندگان حرفه ای بی‌ام‌و در شرایط متفاوت شامل رانندگی در پیست مسابقه با تایرهای متفاوت و شرایط محیطی متنوع تست شده است. هدف از این تست‌های سخت، ایجاد تطبیق پذیری هرچه بیشتر بخش‌های مختلف خودرو مانند سیستم پایداری و ترمزهای ABS بوده است تا بتوان با بیشترین جزیئات به بررسی عملکرد خودرو پرداخت. هم اکنون و پس از سپری شدن تست‌های متنوع، عملکرد خوب و مدنظر کارشناسان بی‌ام‌و توسط این مدل، به اثبات رسانده است.

تست ۲۴ ساعته‌ی این خودرو، انتهای همین هفته در پیست نوربرگ‌رینگ انجام خواهد شد که آزمایش سخت نهایی برای این خودرو در جهت اثبات توانایی‌های خود محسوب می‌شود.

ab746194 74ca 4fe2 b58c 7f9da740ee3f - آغاز فروش M4 GT4، سوپراسپورت گران‌قیمت بی ام و

منبع BMWBLOG

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.