مرسدس AMG A45 با تیونینگ برابوس

اگر یک دستگاه مرسدس AMG A45 یا هر مدل دیگری از مرسدس بنز کلاس A داشته باشید، برابوس برای تغییرات ظاهری خودروی شما هیچ محصولی ندارد؛ اما در عوض می‌تواند قدرت و گشتاور تولیدی خودروی شما را افزایش دهد.

خودرویی که در تصاویر مشاهده می‌کنید، مدل پرچم‌دار A کلاس است که با نام AMG A45 4Matic شناخته می‌شود. این مدل به رینگ‌های ۱۹ اینچی یک‌تکه (مونوبلاک) برابوس به رنگ مشکی و قرمز، دیفیوزر ویژه‌ی عقب و سیستم اگزوز اسپرت برابوس مجهز شده است.

برابوس هنوز از تغییرات فنی که در مدل فیس‌لیفت شده‌ی AMG A45 رونمایی نکرده است اما مدل فعلی این خودرو ۴۰ اسب بخار قدرت بیشتر و ۵۰ نیوتون متر گشتاور بیشتری دریافت خواهد کرد که با این حساب، قدرت تولیدی آن به ۴۰۰ اسب بخار با گشتاور ۵۰۰ نیوتون متر خواهد رسید. با چنین قدرتی، این خودروی کوچک قادر است تنها در عرض ۴.۲ ثانیه، سرعت خود را به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. به عبارت دیگر، بسته‌ی تقویتی برابوس که B45 PowerXtra نام دارد، می‌تواند قدرت خودروی A45 استاندارد را به نمونه‌ی تیونینگ‌شده‌ی خود برساند تا در ۴.۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و قدرت و گشتاور آن به ترتیب ۳۸۱ اسب بخار و ۴۷۵ نیوتون متر باشد.

برابوس برای مدل‌های غیر AMG نیز برنامه‌هایی دارد؛ به‌طوری که مدل A180، قدرت ۳۳ اسب بخار و گشتاور ۴۰ نیوتون متر بیشتر از مدل استاندارد خواهد داشت. مدل A250 نیز افزایش قدرت و گشتاوری به میزان ۳۴ اسب بخار و ۳۵ نیوتون متر تجربه خواهد کرد. در مدل‌های دیزلی، A200 CDI حدود ۲۹ اسب بخار و ۵۰ نیوتون متر و مدل A220 CDI حدود ۴۰ اسب بخار و ۶۰ نیوتون متر گشتاور بیشتری دریافت خواهند کرد.

منبع CARSCOOPS

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.