مرسدس بنز S کلاس جدید به ایران می‌آید؟

شنیده ها حاکی از این است که پس از عرضه موفقیت آمیز ب ام و ۷۳۰Li مدل ۲۰۱۷ در ایران، مسئولان مرسدس بنز نیز به فکر تولید و عرضه نسخه ای از کلاس اس با موتور ۲ لیتر توربو افتادند.

 مرسدس بنز S کلاس و ب ام و سری خودروهای لوکسی بودند که تا قبل از قانون عدم واردات خودروهای مجهز به موتور بالای ۲۵۰۰ سی سی، وارد ایران می شدند و طرفداران بسیاری داشتند. اما بعد از اجرای قانون مذکور عرضه این خودروها متوقف شد. زمستان سال گذشته شرکت پرشیا خودرو با رونمایی ب ام و سری ۷ مدل ۲۰۱۷ مجهز به موتور ۲ لیتر توربو، امکان خرید این کلاس خودرو را برای علاقه مندان به وجود آورد و باتوجه به قیمت گذاری مناسب با استقبال روبرو شد.

ظاهرا مرسدس بنز نیز قصد دارد تا سهمی از این کلاس خودرویی در ایران کسب کند؛ به همین منظور در حال برنامه ریزی برای تولید نسخه ای از کلاس S مناسب ایران است که در صورت قیمت گذاری مناسب می تواند بازار ب ام و سری هفت را تحت تاثیر قرار دهد.

مدل ۲۰۱۸ مرسدس کلاس S را باید پیشتاز راحتی و عملکرد به حساب آورد که در سال ۲۰۱۶ پرفروش ترین سدان لوکس جهان لقب گرفت و از سال ۲۰۱۳، بیش از ۳۰۰ هزار دستگاه از آن به فروش رسیده است. بسیاری عقیده دارند جذابیت و وقار بدنه کلاس S از نظر فناوری به مراتب بهتر از گذشته شده و تمامی مدل های آن امروزه از یک جلو پنجره جدید برخوردار هستند که طراحی چراغ های بزرگ LED جلو آن کاملا به روز شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.