چری آریزو5 با موتور توربو در ایران رونمایی شد + قیمت

37707 - چری آریزو5 با موتور توربو در ایران رونمایی شد + قیمت

عصر امروز شرکت مدیران خودرو در نمایندگی خسروانی بصورت رسمی قیمت آریزو ۵ اسپرت توربو را اعلام کرد.

شرکت مدیران خودرو قیمت چری آریزو ۵ را بصورت رسمی ۸۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان عنوان کرد. همچنین این خودرو قرار است مانند چری تیگو ۵ از گارانتی ۵ ساله بهره‌مند گردد.

در مدل توربو، کمپانی خودروسازی چری باز هم یک پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر در نظر گرفته است، ولی حالا به یک توربوشارژر مجهز شده (موتور تیگو۷) تا نیروی تولیدی آن در دور موتور ۶۱۵۰ دور بر دقیقه به عدد ۱۴۷ اسب بخار برسد و همچنین میزان گشتاور آن هم در ۳۸۰۰ دور بر دقیقه به مرز ۲۱۰ نیوتن متر نزدیک شود که با کمک گرفتن از یک جعبه دنده اتوماتیک CVT، حداکثر سرعت بیشتر از ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت خواهد داشت.

خریداران این خودرو میتوانند از گارانتی ۵ ساله یا ۱۵۰،۰۰۰ کیلومتر کارکرد و ۲ سال سرویس رایگان یا معادل ۶ نوبت نیز بهره‌مند شود. خودروی آریزو۵ TE یا Turbo Excellent که مدل جدیدتر و توربوشارژر آریزو۵ قبلی است، از بسیاری از جهات با سلف خود فرق می‌کند یا به زبان دقیق‌تر، بهینه‌تر شده است.

امکانات ویژه این خودرو : سنسور باد لاستیک – شش کیسه هوا- سیستم کنترل پایداری الکتریکی- سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی- رینگ ۱۷ اینچی- استارت دکمه ای -پاور ویندو- سیستم تهویه دستی الکتریکی- کروزکنترل- آینه های برقی- سانروف- مانیتور- دوربین عقب با خطوط پارک متغیر- دی لایت- تودوزی چرم مصنوعی- حالت رانندگی ECO

2cpuxrhe27hixe9ia8d - چری آریزو5 با موتور توربو در ایران رونمایی شد + قیمت

8lff7qhfskf4bgnferx - چری آریزو5 با موتور توربو در ایران رونمایی شد + قیمت

68ftjtvs0w76evyhdvbm - چری آریزو5 با موتور توربو در ایران رونمایی شد + قیمت

z79xxsvul1kh5z3v2yat - چری آریزو5 با موتور توربو در ایران رونمایی شد + قیمت

dzmuu54tjqjrkzkxwk8u - چری آریزو5 با موتور توربو در ایران رونمایی شد + قیمت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.