قیمت خودروهای میتسوبیشی 2018 در ایران + شرایط

شرکت آرین موتور، نماینده رسمی محصولات میتسوبیشی در ایران، قیمت خودروهای میتسوبیشی مدل ۲۰۱۸ را در ایران اعلام کرده است. بر این اساس، خودروهای میتسوبیشی اوتلندر، ای اس ایکس، لنسر و میراژ گران‌تر شده‌اند.

میتسووبیشی - قیمت خودروهای میتسوبیشی 2018 در ایران + شرایط

به گزارش جی پلاس، آرین موتور به عنوان نماینده رسمی واردات و عرضه خودروهای میتسوبیشی در ایران، قیمت جدید محصولات خود را برای مدل ۲۰۱۸ اعلام کرده است. این قیمت‌های جدید که با توجه به تغییرات نرخ ارز و تعرفه های جدید واردات خودرو افزایش یافته‌اند از تاریخ ۲۳ دی‌ماه اعمال می‌شوند. به این ترتیب خودروی میتسوبیشی اوتلندر تیپ ۵ مدل ۲۰۱۸ نسبت به مدل ۲۰۱۷ با افزایش قیمت حدود ۴۸ میلیون تومانی مواجه شده و خودروهای میتسوبیشی ای اس ایکس، میتسوبیشی لنسرو میتسوبیشی میراژ نیز به ترتیب حدود ۳۳ میلیون، ۳۱ میلیون و ۱۲ میلیون تومان نسبت به مدل ۲۰۱۷ گران‌تر شده‌اند. در ادامه، جدول قیمت جدید محصولات میتسوبیشی در ایران را مشاهده می‌کنید:

قیمت خودروهای میتسوبیشی مدل ۲۰۱۸ – دی ۱۳۹۶

خودرو قیمت قبلی مدل ۲۰۱۷ قیمت جدید مدل ۲۰۱۷ قیمت مدل ۲۰۱۸
میتسوبیشی Outlander تیپ ۵ ۲۵۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان ۲۷۹ میلیون تومان ۲۹۹ میلیون تومان
میتسوبیشی ASX تیپ ۴ ۱۹۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ۲۱۴ میلیون تومان ۲۲۹ میلیون تومان
میتسوبیشی Lancer تیپ ۴ ۱۴۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ۱۶۹ میلیون تومان ۱۷۹ میلیون تومان
میتسوبیشی Mirage ۸۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ۹۴ میلیون تومان ۹۹ میلیون تومان

همچنین شرکت آرین موتور، شرایط فروش خودروهای میتسوبیشی مدل ۲۰۱۸ را نیز اعلام کرده است. در این طرح فروش، محصولات این شرکت با شرایط فروش نقدی و اقساطی به مشتریان عرضه می‌شود.

شرایط فروش نقدی محصولات میتسوبیشی در ایران

proxy this arg?u=aHR0cDovL2dhZGdldG5ld3MuaXIvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzLzIwMTgvMDEvMS03NS02MjB4MzA2LmpwZw== - قیمت خودروهای میتسوبیشی 2018 در ایران + شرایط

شرایط فروش اقساطی محصولات میتسوبیشی در ایران

proxy this arg?u=aHR0cDovL2dhZGdldG5ld3MuaXIvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzLzIwMTgvMDEvMi00Ni02MjB4MzA5LmpwZw== - قیمت خودروهای میتسوبیشی 2018 در ایران + شرایط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.