افتتاح نخستین شعبه شبکه خدمات سریع خودرو کاون

نخستین شعبه شبکه خدمات سریع خودرو کاون با هدف ارائه سریع و مطمئن خدمات خودرویی، در خیابان فرجام واقع در شرق تهران افتتاح شد.

مجموعه کاون با سابقه‌ای ۱۵ ساله در بازار خودرویی کشور تلاش کرده است با ایجاد شعبات ویژه و استاندارد در نقاط مختلف و به خصوص پرتردد شهر به منظور دسترسی راحت‌تر شهروندان و نیز ارائه خدمات سرویس خودرویی در محل مورد نظر مشتری، خدمات مناسب با قطعات اصل و با کیفیت را ارائه کند.

شهروندان تهرانی می توانند خدماتی چون تعویض روغن، تعویض لنت، تعویض شمع، تعویض انواع فیلترها، دیاگ خودرو، تعویض باتری، تعویض لاستیک، بازدید مایعات، شارژ گاز کولر، بالانس چرخ، تنظیم باد و… را در محلی که مورد نظر آنهاست و یا از طریق شعبات استاندارد کاون که در مراکز پرتردد و تجاری مستقر است، درخواست نمایند.

شبکه خدمات سریع خودرو کاون تلاش می کند تا دردسرهای مراجعه به تعمیرگاه‌های متفرقه، مشکلات ترافیکی و استفاده از لوازم یدکی تقلبی برای مشتریان را از بین ببرد. کاون با پشتیبانی از خدمات خود و مسئولیت های اجتماعی در نظر گرفته شده، نیروهای آموزش دیده، شعبات گسترده، استانداردهای ویژه و همچنین دسترسی به قطعات اصلی، خدمات سریع خودرویی را در کمترین زمان، در بهترین شکل و در مناسب ترین مکان ارائه می دهد.

25uhkmh8gaahigsty0l - افتتاح نخستین شعبه شبكه خدمات سريع خودرو كاون

با اغاز به کار رسمی فعالیت این مجموعه و افتتاح شعبه مرکزی کاون در خیابان فرجام، شاهد افتتاح شعبه های استاندارد دیگر آن در نقاط مختلف شهر و افزایش ناوگان ارائه خدمات سرویس خودرویی در محل مورد نظر مشتری طی هفته های آینده خواهیم بود، به گونه ای که مشتریان بتوانند با آسودگی خیال و بدون اتلاف وقت به کارهای روزمره خود بپردازند.

گفتنی است همزمان با این افتتاح، وب سایت این شرکت به ادرس www.kaven.ir و مرکز تماس مشتریان با شماره تلفن ۲۳۵۲۹۵۲۹ نیز آغاز به کار نمود تا شهروندان به سهولت امکان ارتباط با کاون و ثبت درخواست و سفارشات خود را داشته باشند. همچنین طی روزهای آینده، اپلیکشن ویژه کاون نیز در اختیار عموم قرار میگیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.