فروش پژو ۵۰۸ با بازپرداخت منعطف آغاز شد

 محمد رضا معتمد مدیر عامل شرکت ایکاپ با بیان این خبر گفت:  این شرکت از سال گذشته، تولید محصول جدید پژو ۲۰۰۸ را آغاز کرده و با معرفی محصول پژو ۵۰۸ نیز به دنبال توسعه بازار و ارایه محصولات روز در بخش های مختلف بازار است.
وی با بیان این که روند فروش این خودروها می تواند انتظارات مختلف جامعه را برای در اختیار داشتن خودروهای ایمن، دوستدار محیط زیست ، با کیفیت و با قدرت برآورده کند، تصریح کرد: در شرایط جدید فروش  اقساطی پژو ۵۰۸ ، پیش پرداخت از ۷۹ میلیون تومان تا ۱۳۴ میلیون تومان در نظر گرفته شده و مدت بازپرداخت اقساط و نیز تعداد چک ها متنوع تر از شرایط قبل خواهد بود
معتمد با تاکید بر این که بر اساس پیش بینی ها مدت بازپرداخت از ۱۲ ماه تا ۲۴ ماه منعطف خواهد بود، تصریح کرد: برای بازپرداخت اقساط با چک، اعتماد ارزشمند آنها ، ضمانت تلقی می شود  . همچنین رنگ‌ های قابل ارایه در طرح فروش پژو ۵۰۸ سفید، نقره ای مشکی، خاکستری و ذغالی خواهد بود.
بر اساس این گزارش، فروش نقدی این محصول با موعد تحویل ۳۰ روزه از ساعت ۱۰ صبح امروز در وب سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرسesale.ikco.ir  آغاز شده که متقاضیان در صورت تکمیل مبلغ اولیه می توانند در زمان ارایه شده، خودروی خود را تحویل بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.