نماینده رسمی نیسان در ایران، باز هم قهرمان نظرسنجی مشتریان طبق گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) شد

،در گزارش منتشر شده از طرف این شرکت، ۱۵ شرکت عرضه کننده خودرو مورد بررسی قرار گرفتند. امیر حسن امیری، معاون فروش و خدمات پس از فروش نماینده رسمی نیسان افزود: پیش از این نیز شرکت جهان نوین آریا طبق گزارش سه ماهه سوم (پاییز) و سه ماهه دوم (تابستان) سال ۹۶ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، رتبه اول را در زمینه رضایت مندی مشتریان از فرایند فروش در میان کلیه شرکت های عرضه کننده خودرویی کسب کرده بود. طبق گزارش اخیر منتشر شده از سوی این سازمان، شرکت جهان نوین آریا توانست با کسب امتیاز ۷۹۳ از ۱۰۰۰، بالاترین امتیاز را به خود اختصاص داد. این ارزیابی در ۴ زمینه اطلاع رسانی و پاسخگویی، توجه به خواسته های مشتری، هزینه و زمان صرف شده و تحویل خودرو صورت گرفته است که شرکت جهان نوین آریا موفق به کسب رتبه اول در هر ۴ شاخص و به صورت معدل رتبه ۱ در میان کلیه عرضه کنندگان شده است. گفتنی است این شرکت بالاترین امتیاز را در زمینه “اطلاع رسانی و پاسخگویی” بین ۴ شاخص دیگر کسب کرده است. هدفگذاری وزارت صنعت، معدن و تجارت در فرایند فروش ۷۵۰ می باشد که جهان نوین آریا تنها شرکتی است که این هدف را محقق نموده است.
وی اشاره کرد: شرکت جهان نوین آریا در سال گذشته پیشرفت خوبی داشته است و با همت کل مجموعه توانسته است در زمینه ارزیابی های فروش و خدمات پس از فروش دستاوردهای خوبی داشته باشد. شرکت جهان نوین آریا با علم به اینکه احترام به مشتری و توجه به خواسته های این عزیزان از پیش نیازهای موفقیت هر شرکت خودرویی محسوب می شود، همواره اهتمام ویژه ای به بهبود فرایندهای فروش داشته و با طراحی و پیاده سازی سیستم ها و ارائه خدمات نوین و متمایز طبق استاندارد های نیسان در زمینه تکریم و احترام به مشتری، همچون طرح تحویل ناب، توانسته است به بهترین شکل در جهت رضایت مشتریان گام بردارد.

1397032315050323220168810 - نماینده رسمی نیسان در ایران، باز هم قهرمان نظرسنجی مشتریان طبق گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.