رونمایی دوچرخه مرسدس بنز

در سال ۲۰۱۵، مرسدس AMG با تولیدکننده آلمانی دوچرخه به نام رات‌وایلد (Rotwild) برای تولید دوچرخه کوهستان رات‌وایلد GT S همکاری کرد. در حال حاضر مرسدس بنز برای تولید دوچرخه جاده‌ای با شرکت کانادایی آرگون ۱۸، همکاری کرده است. این دوچرخه در کلاس استقامتی عرضه می‌شود و نام آن مرسدس بنز استایل  است.

دوچرخه استقامتی مرسدس بنز استایل تا پاییز امسال به بازار عرضه می‌شود، اما هنوز قیمت آن اعلام نشده است. این دوچرخه جاده‌ای دارای قاب کامل فیبر کربن ساخت آرگون ۱۸ و دوشاخه جلو (فرمان) مخصوص است که گفته می‌شود برای جذب و کنترل ارتعاش بهینه شده است.

دوچرخه مرسدس بنز 2 - رونمایی دوچرخه مرسدس بنز

از طرح رنگ خودروهای مرسدس بنز برای تزئین بدنه دوچرخه استایل استفاده می‌شود و همچنین دارای رنگ نقره‌ای و سیاه است. دوچرخه استقامت مرسدس بنز در ۶ اندازه قاب و همراه با دو پکیج مخصوص برای خریداران عرضه خواهد شد. در اولین پکیج از قابلیت Shimano Ultegra Di2 برای تعویض دنده و رینگ چرخ فیبر کربنی FSA بهره گرفته می‌شود؛ در حالی که پکیج دیگر شامل نسخه معمولی آنالوگ Ultegra همراه با رینگ‌های آلیاژی FSA است. هر دو نسخه دوچرخه مرسدس بنز استایل از ترمزهای دیسکی هیدرولیکی پشتیبانی می‌کنند.

دوچرخه مرسدس بنز 4 - رونمایی دوچرخه مرسدس بنز

شاید تعجب کنید اما دوچرخه‌های استقامتی (که به عنوان دوچرخه‌های اسپرت شناخته می‌شود)، بی‌شباهت به دوچرخه‌های جاده‌ای مخصوص پیست و مسابقات دوچرخه‌سواری نیستند؛ گرچه این مدل برای کارکرد راحت‌تر و نرم‌تر طراحی شده‌اند.

دوچرخه مرسدس بنز 3 - رونمایی دوچرخه مرسدس بنز

منبع NEWATLAS

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.