مرسدس بنز A کلاس مدل 2019

وقتی حرف از مرسدس بنز می شود خوب باید کمی چشم ها را باز کرد تا لذت بیشتری برد.من می خواستم مثل همیشه اول به مشخصات فنی این خودرو بپردازم و در انتها تصاویر خودرو را قرار دهم اما باید بگویم که اینبار گالری تصاویر مرسدس بنز A کلاس را در ابتدا در همین زیر می گذارم تا کمی چشم های شما را نوازش دهید.تصاویر را ببینید.

هدف من از این مطلب و قرار دادن تصاویر در ابتدای مطلب این بود که بدانید یک خودرو فقط مشخصات فنی نیست.ظاهر و اصالت طراحی یک شرکت می تواند گاهی حتی بر مشخصات موتوری پیشی بگیرد.التبه شاید این نظر من است.من خودم از عاشقان مرسدس هستم.

مرسدس بنز A کلاس سدان (mercedes benz a class sedan)

خانواده خودرو های مرسدس بنز همچنان در حال رشد هستند: خودروی مرسدس بنز A کلاس در پایان سال ۲۰۱۸ از نسل جدید خود رونمایی می کند. چهار خودروی سدان دارای فاصله بین دو محور ۲۷۲۹ میلیمتر که همگی دارای موتورهای مدرن و کارآمد، سطح بالایی از ایمنی با سیستم های پیشرفته رانندگی با عملکرد S-Class می باشد .

Mercedes Benz A Class Sedan 2019 1024 07 - مرسدس بنز A کلاس مدل 2019

مرسدس بنز A کلاس جدید در آگواسالاینتس، مکزیک و راستات آلمان ساخته خواهد شد و در سیندلفینگن آلمان به بهروری خواهند رسید. این مدل جدید برای اولین بار در نمایشگاه پاریس ۲۰۱۸ به عموم معرفی خواهد شد.

  Mercedes Benz A Class Sedan 2019 1024 08 - مرسدس بنز A کلاس مدل 2019

 ابعاد جدید در مرسدس بنز A کلاس  :

  • طول / عرض / ارتفاع: ۴۵۴۹/۱۷۹۶/۱۴۴۶ میلیمتر
  • فاصله بین محور: ۲۷۲۹ میلیمتر
  • ظرفیت بوت: ۴۲۰ لیتر

مرسدس بنز A کلاس جدید از طراحی بدنه و تعلیق خاصی بهره برده است تا سبب شود این خودرو  از شرایط مطلوبی برخوردار شود و با داشتن ضریب  Cd = 0.22 حتی با رکورد جهانی اتومبیل بنز CLA کوپه برابر باشد.این خودرو جزو آئرودینامیک ترین خودروهای تولیدی در سراسر جهان است.

Mercedes Benz A Class Sedan 2019 1024 1e - مرسدس بنز A کلاس مدل 2019

خواص آیرودینامیکی خوب یک عامل حیاتی در مصرف سوخت کم  است.  شبیه سازی CAE (مهندسی کامپیوتر) و اندازه گیری در تونل باد در سیندل فینگ بهینه سازی شد. از جمله عواملی که باعث افزایش قابلیت ایرودینامیک خودرو شده است  شامل   آب بندی گسترده  محیط اطراف چراغ جلو و غیره و همچنین پانل های زیر بدنه ی خودرو است.

Mercedes Benz A Class Sedan 2019 1024 14 - مرسدس بنز A کلاس مدل 2019

این پانل ها شامل بخش باد شکن های زیر موتور  ، قطعات محور عقب، دیفیوزر زیرین خودرو و  اسپویلر  چرخ های جلو و عقب است که به طور خاص به منظور بهینه سازی هوا در اطراف چرخ ها قرار داده شده است. رینگ و لاستیک نیز به خوبی با تنظیم آئرودینامیکی ست شده اند.

 

موتورهای مرسدس بنز A کلاس به ترتیب زیر در دسترس هستند:

  • موتور A200 بنزینی با خروجی ۱۶۳ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن بر متر متصل به گیربکس ۷ دنده از نوع دو کلاچه
  • موتور A180 دیزلی  با خروجی ۱۱۶ اسب بخار و گشتاور ۲۶۰ نیوتن بر متر متصل به گیربکس ۷ دنده از نوع دو کلاچه

 

طراحی این  خودرو  ورزشی و مدرنیته است.این خودرو کی لس است و کافیی است به سپر عقب این خودرو یک ضربه با پا بزنید تا درب ها را باز کند. رینگ های خودرو دارای ابعاد ۱۶ تا ۱۹ اینچ  از نوع اسپرت و آلمینیومی است.طراحی جلویی بسیار پیشرفته است. کاپوت خودرو زاویه دار با چراغهای خشن و کشید به کناره است که با عناصر کرومی کاملا جدید شده است.  چراغ های عقبی نیز برجسته است و در زیر سپر نیز دیفیوزر قررار دارد که جریان هوا را کنتل می کند.خطوط  کرومی در جای جای خودرو خود نمایی می کنند که  به خودرو ظاهری لوکس داده است.

Mercedes Benz A Class Sedan 2019 1024 2a - مرسدس بنز A کلاس مدل 2019

طراحی داخلی مرسدس بنز A کلاس  کاملا مدرن است و واقعا یک آوانگارد  کامل است. مرسدس بنز یک رویکرد کاملا جدیدی به ارمغان آورده است، و این باعث می شود که  معماری داخلی منحصر به فرد توسط طراحی یکنواخت و هماهنگ داشبورد شکل   بگیرد .صفحه نمایش بزرگ  و دریچه های هوای داخل با ظاهری اسپرت از جمله آن ها هستند.همنین در بخش داخل  این خودرو دارای سیستم روشنایی با  ۶۴ رنگ و صفحه نمایش ۱۰.۲۵ اینچ است که از  هوش مصنوعی MBUX و دستیار راننده ی هوشمند بهره می برند.بررسی کامل این خودرو را بعد از ورود به بازار شما می توانید در بخش مشخصات فنی مرسدس بنز ها مشاهده کنید.

منبع : netcarshow

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.