شرایط فروش بیسو T3 و بیسو T5 توسط سیف خودرو

شرایط فروش بیسو : شرکت سیف خودرو در شرایط فروش نقدی خود اقدام به فروش محصولات  بیسو T3 و بیسو T5  کرد.شرایط فروش به صورت نقدی است و به ترتیب زیر قیمت خورده اند.

مدل خودرو:  T3 EX

نوع فروش:  پیش فروش نقدی

مجوز فروش انتخابی:  پیش فروش T3- قیمت ۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال-تحویل تیر ۹۸ با رنگ های زیر.

  • سفید
  • آبی
  • قرمز
  • قهوه ای
  • نارنجی

خودرو انتخابی

مدل خودرو:  T5 EX

نوع فروش:  پیش فروش نقدی

مجوز فروش انتخابی:  پیش فروش نقدی T5 حواله ۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال-تحویل شهریور ۹۸  با رنگ های زیر.

  • سفید
  • قرمز
  • قهوه ای
  • نارنجی
  • مشکی ساده
  • نقره ای

شرایط فروش این خودرو نیز به ترتیب زیر است :

۱- هزینه های شماره گذاری و بیمه شخص ثالث توسط فروشنده در قیمت خودرو لحاظ می شود.
تبصره : حق بیمه دریافتی شخص ثالث این قرارداد بر اساس نرخ ها و قوانین فعلی بیمه می باشد ،در صورت تغییر و افزایش مبلغ حق دیه و قوانین مابه التفاوت نرخ بیمه شخص ثالث به عهده مشتری می باشد.
۲- خودروی درخواستی طبق شرایط مندرج در دفترچه گارانتی ،گارانتی می باشد.
۳- تاثیر موارد و حوادث پیش بینی نشده و یا فورس ماژور و همچنین تغییرات و تاخیرات ناشی از تغییر قوانین ومقررات و ضوابط شرایط توسط ارگانهای ذیربط تا زمان تحول خودرو و همچنین اسناد شماره گذاری آن مورد قبول خریدار می باشد.
۴- خریدار کلیه مشخصات سجلی ،آدرس تلفن تماس و شرایط پرداخت مذکور در این قرارداد را بررسی و کنترل و تائید نموده و در صورت بروز هرگونه ایراد ناشی از عدم درج صحیح اطلاعات و کنترل موارد ذکر شده ، مسئولیت آن به عهده خریدار می باشد.
۵- خریدار ضمن عقد خارج لازم تمامی اختیارات در چگونگی وصول مطالبات فروشنده را با حق انتقال این اختیار به غیر به فروشنده تفویض می نماید.
۶- کلیه وجوه واریزی صرفا” می بایستی به حساب شرکت سیف خودرو واریز گردد و از واریز وجوه به حساب اشخاص و نمایندگی موءکدا” خودداری شود که شرکت سیف خودرو در این خصوص ، هیچگونه مسئولیتی ندارد.
۷- تمامی تماسها ، پیامکها و مکاتبات با مشتری بر اساس تلفن و آدرس و پستی و الکترونیکی اعلام شده توسط مشتری انجام می گیرد ، هر مکاتبه ای که از طرف شرکت به نشانی مشتری از طریق پست ارسال شود و یا از طریق تلفنهای اعلام شده در قرارداد ، ارتباط برقرار و یا پیامک ارسال شود ، ابلاغ شده تلقی خواهد شد و مشتری موظف است تغییر در آدرس پستی و الکترونیکی ، تلفن ثابت و همراه خود را سریعا” توسط نمایندگی مجاز مربوطه طی فرم ارائه شده به اطلاع شرکت برساند.
تبصره – در صورت غیر واقعی بودن اطلاعات شخصی مشتری و اقرار غیر واقع ایشان ، باعث می شود که خریدارحق هیچگونه ادعایی اعم از حقوقی و کیفری در این خصوص ، در هیچ مرجعی نداشته باشد .
۸- خودرو مورد معامله ، گارانتی بوده و دوره گارانتی قید شده در کارت گارانتی ، طبق ضوابط و شرایط ابلاغ شده شرکت در چارچوب قوانین و مقررات جاری خواهد بود و مشتری ملزم به رعایت مفاد شرایط گارانتی می باشد.
تبصره – در صورتیکه در اثر هر اقدامی اعم از پیدایش مستندات یا برگه ای که مخالف با ضوابط گارانتی باشد ، ملاک ، ضوابط شرکت در این امر می باشد.
۹- بعد از انجام مراحل ثبت نام در وب سایت سیف خودرو و پرداخت مبلغ پیش پرداخت، سیستم به طور اتومات به شما کد درخواست خرید خواهد داد سپس با مراجعه به نمایندگی انتخاب شده در زمان ثبت نام نسبت به دریافت فرم قرارداد خرید خودرو با امضا و مهر نمایندگی اقدام نمایید.
۱۰- شماره گذاری خودرو بر اساس مقررات جاری کشور می باشد و در صورت عدم شماره گذاری توسط راهور ناجا به دلایل مرتبط به مشتری ، مسئولیتی متوجه شرکت و نمایندگی نخواهد بود . پلاک تخصیصی خودرو نیز بر اساس آدرس شهر محل سکونت مندرج در قرارداد تعیین خواهد شد. در صورتیکه مشتری خودرویی را قبلا”خریداری کرده باشد ، موظف است آدرس محل سکونت خودرا طبق پلاک انتظامی قبلی اعلام کند و در غیر این صورت برای تغییر آدرس باید ابتدا به مراکز خدمات خودرویی راهنمایی رانندگی مراجعه و نسبت به ارائه مدارک احراز سکونت و اصلاح آدرس اقدام نماید .چنانچه مشتری مدرکی دال بر احراز سکونت خود ارائه ننماید و شماره گذاری خودرو ایشان بواسطه عدم ارائه مدارک لازم احراز سکونت به تاخیر بیفتد ، مسئولیت هر گونه خسارت احتمالی متوجه وی بوده و شرکت از این جهت هیچگونه تعهدی ندارد.
۱۱- با توجه به ابلاغ نیروی انتظامی ، تردد خودرو بدون پلاک انتظامی ممنوع می باشد ، مشتری نباید بدون نصب پلاک ،خودرو را از نمایندگی خارج نماید . در صورت دریافت خودرو بدون پلاک انتظامی توسط مشتری ،کلیه عواقب و خسارت احتمالی ناشی از خروج خودرو بدون پلاک انتظامی به عهده مشتری بوده و شرکت در این زمینه مسئولیتی نخواهد داشت.
۱۲- تحویل اسناد خودرو شامل سند ، کارت گارانتی ، بیمه نامه ، پلاک انتظامی (در صورت نو شماره بودن و یا فکی های قیچی شده ) و ….. صرفا” در محل نمایندگی خواهد بود . سایر اسناد خودرو که شامل سند مالکیت راهور ناجا ، کارت خودرو و کارت سوخت ، توسط دستگاههای اجرایی ذیربط از طریق پست ارسال خواهد شد.
۱۳- خریدار به صورت یکطرفه متعهد به رعایت ضوابط و مقررات مندرج در دفترچه گارانتی خودرو ابتیاعی و استفاده مطلوب و متعارف از خودرو می باشد.
۱۴- نمایندگی به عنوان یکی از طرف های این شرکت مسئول بررسی و تائید احراز صحت مدارک و اطلاعات وارد شده مشتری می باشد.
۱۵-مشتری اذعان می نماید که کلیه بندهای قرارداد فوق الذکر را به دقت مطالعه نموده و از تعهدات خود وتعهدات شرکت کاملا” آگاه گردیده است .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.