نمایشگاه خودروی شیکاگو 2019

اروندپلاک بعد از عبور از نمایشگاه خودروی دیترویت حالا به نمایشگاه خودروی شیکاگو در امریکا می پردازد. تا کنون خودرو هایی زیر در این نمایشگاه رونمایی شد که در روز های آینده به بررسی موارد جدید رونمایی شده خواهیم پرداخت.این لیست بروز خواهد شد.آخرین بروز رسانی ۲۰ بهمن ۱۳۹۷   (Chicago 2019 Motor Show)

Kia Sportage US Version 2020 800 06 - نمایشگاه خودروی شیکاگو 2019

کیا اسپورتیج ۲۰۲۰ از موتور ۲٫۴ لیتری GDI با قابلیت تولید ۱۸۱ اسب بخار  قدرت و  ۱۷۵  پوند بر فوت گشتاور می باشد.موتور دیگر  ۲٫۰ لیتری توربو GDI  با قابلیت تولید قدرت ۲۴۰ اسب بخار و گشتاور ۲۶۰  پوند بر فوت است و هر دو موتور به گیربکس اتوماتیک شش سرعت متصل می شوند.ادامه….

Volkswagen Jetta GLI 2019 800 03 - نمایشگاه خودروی شیکاگو 2019

سوبارو لگاسی ۲۰۲۰  نسل هفتم خود را تجربه می کند.این خودرو در اصل ۳۰ سالگی خود را پشت سر می گذارد.بهبود رانندگی و همچنین اضافه شدن ویژگی هایی نظیر صفحه نمایش ۱۱٫۶ اینچی و موتوری قدرتمندتر از جمله ویژگی های جدید این خودرو است.این خودرو بر روی پلت فرم جدید Subaru Global Global ساخته شده است که باعث افزایش ایمنی، دینامیک و آرامش در رانندگی می شود،  کاهش سر و صدا، ارتعاش و افزایش مقاومت بدنه از ویژگی های جدید این پلت فرم است.سوبارو لگاسی از موتور ۲٫۴ لیتری تزریق مستقیم با خروجی ۲۶۰ اسب بخار از نوع توربوشارژ استفاده می کند و دارای یک گیربکسCVT است.ادامه …

 Volkswagen Jetta GLI 2019 800 01 - نمایشگاه خودروی شیکاگو 2019

فولکس واگن آمریکا، فولکس واگن جتا GLI جدید خود را در  نمایشگاه شیکاگو معرفی کرد. این خودروی جمع و جور که دارایطراحی جسورانه، فضای داخلی بیشتر و تکنولوژی جدید تر است  دقیقا بر اساس ویژگی های مشترک  GTI و Golf R ساخته شده است که می تواند نظر برخی مشتریان را به خود جلب کند.

در حالی که فولکس واگن جتا GLI دارای معماری MQB است اما دارای مشخصات کوپه و جلو پنجره ای بزرگتر  است.نشانه های یک ظاهر طراحی شده ورزشی و دارای سیستم تعلیق اسپرت در کنار طراحی جدید چراغ های پروژکتوری و دی لایت LED سبب شده تا این خودرو هر چه بیشتر اسپرت و جوان پسند تر باشد.البته علاوه بر موارد بالا از کالیپرس های قرمز رنگ،رینگ آلیاژی ۱۸ اینچی،اسپویلر عقب ، سپر عقب کاملا خاص و اگزو کروم دو لول استفاده می کند.ادامه….

Toyota Sequoia TRD Pro 2020 800 02 - نمایشگاه خودروی شیکاگو 2019

تویوتا سکویا TRD پرو اولین بار در نمایشگاه خودروی شیکاگو معرفی شد.خودروی شاسی بلندی بال ترمز برند AFD با کمک فنر های مخصوص TRD قابل تنظیم  شدن   که علاوه بر امکانات رفاهی و ایمنی جدید پر شده است لوگی TRD .این خودرو از موتور قدرتمند ۵۷۰۰ سی سی ۸ سیلندر با خروجی۳۸۱ اسب بخار و ۴۰۱ پوند  گشتاور استفاده می کند و نیروی خود را به واسطه  گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته الکترونیکی به هر چهار چرخ ارسال می کند.ادامه….

Toyota Tacoma 2020 800 01 - نمایشگاه خودروی شیکاگو 2019

تویوتا تاکوما ۲۰۲۰  از وانت های سایز متوسط است.این خودرو حالا دیگر ۱۴ سال قدمت در تولید دارد.این خودرو در سال ۲۰۱۸ فیس لیفت شد که مجدد برای سال ۲۰۲۰ اقدام به بهبود تجهیزات این خودرو است.اضافه شدن امکانات در بخش تکنولوژی ، امکانات راحتی از جمله موارد جدید هستند.

نسل سوم وانت تاکوما، با طراحی الهام گرفته از  وانت بار های سنگین وزن لوکس  شکل گرفته است.دارای شش مدل است که برجسته ترین آنها TRD اسپرت است.طراحی فیس جلو و رینگ جدید در بیرون از مهمترین بروز رسانی ها هستند و در داخل کابین نیز صندلی های برقی جدید با قابلیت تنظیم در ۱۰ جهت ، Android Auto، Apple CarPlay،صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی جدید اضافه شده اند.ادامه….

Toyota RAV4 TRD Off Road 2020 800 08 - نمایشگاه خودروی شیکاگو 2019

نسل جدید تویوتا راوفور را باید نسل پنجم بدانیم.خودرویی با مجموعه ی کامل از ویژگی های مهندسی، طراحی ویژه و بهبود رانندگی به دست مشتریان می رسد.این وسیله نقلیه ۲۲ سال پیش راه خود را آغاز کرد و  در حال حاضر بهترین خودرو در کلاس خود است بخصوص در بازار های ایالات متحده .

حالا تویوتا راوفورTRD آفرود را برای کسانی که علاقه زیادی به رانندگی خارج از جاده ای دارند تولید می کند.این خودرو بر روی پلتفرم  TNGA-K ساخته می شود که بر پایه ایدهآل هایی مخصوص به رانندگی آفرودی است.سیستم تعلیق، چرخ ها و تایرهایی که به طور خاص برای رانندگی در جاده های سخت و دشوار کوهستانی در نظر گرفته می شوند.ادامه ….

Chevrolet Silverado HD Model 2020 8 - نمایشگاه خودروی شیکاگو 2019

شورولت سیلورادو HD یک یدک کش بزرگ جسه است.خودرویی که شاید به اجبار در کلاس پیک آپ جای بگیرد.این خودرو عریض تر شده است و در بخش جلوی خودرو کاملا بروز شده است.از جلو پنجره گرفته تا چراغ و سپر ها.همین بروز رسانی ها را در نمای پشت و کنار خودرو داریم.شورولت سیلورادو HD با افزایش قدرت کشش بار یا یدک همراه است،این خودرو با افزایش ۱۸۰ کیلوگرمی قدرت تریل کردن خود به رقم ۱۵۸۷۵ کیلوگرم  یدک کش رسیده است.

موتور خودرو از نوع ۶۶۰۰ سی سی ۸ سیلندر می باشد که می تواند خروجی ۴۴۵ اسب بخار و گشتاور ۱۲۳۴ نیوتن بر متر را ایجاد و به واسطه گیربکس کاملا جدید ۱۰ سرعته خودکار نیرو را به هر ۴ چرخ منتقل کند. سیستم تعلیق بهبودیافته است و از سیستم خنک‌کاری پیشرانه جدید به دلیل افزایش قدرت استفاده شده است.ادامه…..

Volkswagen Passat 2020 3 - نمایشگاه خودروی شیکاگو 2019

فولکس واگن پاسات ۲۰۲۰ یک سدان شیک و مدرن با چهره ای کاملا جدید است.این خودرو از موتور ۲۰۰۰ سی سی ۶سیلندر با خروجی ۱۷۵ اسب بخار است و نیروی تولیدی را با استفاده از گیربکس ۶ سرعته خودکار به چرخ ها منتقل می کنند.سایر مشخصات مهم این خودرو را در ادامه مشاهد کنید.ادامه…

نمایشگاه خودروی شیکاگو ۲۰۱۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.