کانسپت سیتروئن امی وان 2019

کانسپت سیتروئن امی وان یک آینده نگری از زندگی مدرن در سال های آینده است.استفاده از خودرویی ۱۰۰ % برقی که با ابعاد کوچکش می تواند براحتی نیاز های شهری را بر آورده کند.

این خودرو دارای ابعاد زیر است :

  • طول: ۲.۵۰ متر
  • عرض: ۱.۵۰ متر
  • ارتفاع: ۱.۵۰ متر
  • دایره چرخش: ۸ متر
  • وزن: ۴۲۵ کیلوگرم

 

نکته جالب این است که می‌توان از این خودرو جدید به جای دوچرخه و یا اسکوتر استفاده کرد. این خودرو که هنوز در حد یک طرح مفهومی است، “Ami One” نام گرفته و وسیله‌ای جمع و جور با طول ۲.۵ متر است که به صورت تماماً برقی ساخته شده است.

کانسپت سیتروئن امی وان که برای استفاده درون شهری طراحی شده است، دو صندلی دارد و می‌تواند مسافتی نزدیک به ۱۰۰ کیلومتر را طی کند. حداکثر سرعت خودرو نیز به ۴۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. شرکت سیتروئن در بیانیه‌ای اعلام کرده که خودرو ساخت آن‌ها در برخی از کشورها بدون داشتن گواهینامه رانندگی نیز قابل استفاده است.
صاحبان این خودرو می‌توانند در عرض ۵ دقیقه و از طریق یک اپلیکیشن، کانسپت سیتروئن امی وان را به اشتراک بگذارند. مثلاً خودرو را برای چندین ماه یا چندین روز اجاره دهند. این در حالی است که زمان استفاده از خودرو می‌تواند طولانی‌تر هم باشد. داخل خودرو یک شارژر بی‌سیم برای تلفن همراه راننده نیز وجود دارد. داشتن سیستم کنترل صوتی و بلندگوی بلوتوثی نیز از دیگر امکانات خودرو به شمار می‌آید. گفتنی است خودرو نامبرده هنوز در حد یک کانسپت است و قرار نیست به این زودی به خیابان‌ها راه یابد.

تصاویر کانسپت سیتروئن امی وان مدل ۲۰۱۹

Citroen Ami One Concept 2019 800 01 - کانسپت سیتروئن امی وان 2019 Citroen Ami One Concept 2019 800 02 - کانسپت سیتروئن امی وان 2019 Citroen Ami One Concept 2019 800 03 - کانسپت سیتروئن امی وان 2019 Citroen Ami One Concept 2019 800 13 - کانسپت سیتروئن امی وان 2019

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.