معرفی کیا اپتیما مدل 2016 به همراه تصاویر

با سلام به همه دوستان اروند پلاک و همراهان همیشگی.اول از همه باید خدمت همه دوستان عرض کنم که این خودرو بدلیل آنکه هنوز وارد بازار نشده و اطلاعات کافی از اون نداشتیم مجبور شدیم تا به همین توضیحات مختصر درباره کیا اپتیما مدل ۲۰۱۶  بسنده کنیم.به هر حال …[review]

kiya optima 2016 - معرفی کیا اپتیما مدل 2016 به همراه تصاویر

اولین تصاویر کیا اپتیما مدل ۲۰۱۶  منتشرشد  پس از انتشار تیزرهای اپتیما در یک هفته گذشته اگر چه تیزر هایی با کیفیت پایین و بسیار نامطلوب در فضای مجازی عرضه شده اند اما شرح آن ها برای شما کاربران عزیز خالی ازلطف نمی باشد.

اپتیما در سال های اخیر یکی از  پر فروش ترین مدل های کیا در بازار ایران و جهان بوده است که این موفقیت را مدیون طراحی خاص و جالب توجه خود است.حالا که نوبت به ارائه نسل تازه ای از این محصول موفق و پر فروش فرا رسیده، مسئله طراحی بدنه بسیار حائز اهمیت به نظر می رسید چرا که می توانست باعث حفظ بازار کیا در بین خریداران نسل گذشته اپتیما و یا دلزدگی آن ها نسبت به خرید محصولات جدید این کمپانی شود.

بار دیگر خودرو به کمک رونمایی برخی تصاویر جدیدش که زوایای مختلف طراحی آن را نشان می دهند در مر کز توجهات قرار گرفت. این محصول دارای طراحی انقلابی است و شباهت هایی نیز با خودروی مفهومی SPORTSPACE  دارد. اوپتیمای جدید دارای جلو پنجره و سپر جلوی جدید با تز ئینات کرومی و رینگ های آلیاژی بزرگ تر است. نسل جدید اوپتیما ابتدا به صورت سدان و سپس در قالب بدنه واگن وارد بازار شود.به هرحال ساعاتی پیش اولین تصاویر رسمی از مدل ۲۰۱۶ این خودرو منتشر شد و آنطور که از شواهد پیداست حداقل در نمای روبرو تغییرات طراحی چندان بزرگی نسبت به نسل قبلی اتفاق نیافتاده و تیم طراحی تا حد ممکن به فرمول موفق مدل قبلی وفادار مانده اند. کیا اوپتیما ۲۰۱۶ چند روز دیگر به طور رسمی در نمایشگاه نیویورک رونمایی خواهد شد.و ما حتما شما رو از تصاویر و فیلم های آن بی نصیب نخواهیم گذاشت.

تغیرات بخش های داخلی کیا اپتیما  مدل ۲۰۱۶

  • اتاق آن جادار تر است
  •  استفاده از مواد با کیفیت تری در ساخت قطعات آن
  •  فناوری های به روزتر در مقایسه با نسل پیشین

مشخصات فنی کیا اپتیما  مدل ۲۰۱۶

  • موتور ۱.۶ لیتری توربو شارژ گازوئیلی ۲.۴ لیتر بنزینی و ۲.۰  لیتر توربو می باشد ولی در اروپا با یک موتور ۱.۷ لیتری CRDI عرضه می گردد.
8 نظرات
  1. نیما می گوید

    سلام و خسته نباشید
    میخواستم اطلاعات خودرو اپتیما با کد KNAGN412BG5616864 رو بدونم . ممنون میشم کمک کنید .

  2. کورش می گوید

    درود بر شما عزیزان
    در این مشخصات نوشته کمک فنر جلو قابل تنظیم ارتفا ،،یعنی میشه مانند زانتیا انرا بالا وپایین اورد ینی ارتفاع از زمین بیشتر کنم

  3. AMIR می گوید

    ببخشید قیمتش چنده؟
    هم ۲۰۱۵ هم ۲۰۱۶

  4. محمد می گوید

    سلام
    کسی می دونه کیا اپتیما ۲۰۱۶ موتور ۲۰۰۰ توربو sx یا sxl در کشور موجود هست و خرید و فروش میشه ؟ پلاک ملی منظورم هست .

  5. maziyar می گوید

    وارد شده؟

    1. محمد احمدی می گوید

      سلام مهزیار جان ، خیر
      هنوز واسه ورود خودروهای ۲۰۱۶ زوده از اواخر مرداد ماه میشه وارد کرد

      1. maziyar می گوید

        کیفیتش چقدر تغییر کرده؟

        1. ابوالفضل نوری می گوید

          مازیار جان سلام .علاوه بر تغییرات موتور، کیا برای اپتیما ۲۰۱۶ بر روی شاسی هم کار کرده است. کیا ادعا می کند که شاسی سبک تر و مستحکم تر، همراه با سیستم تعلیق جدید که در جلو و عقب کار شده است، باعث بهبود هندلینگ، پایداری، حرکت راحت تر چرخ ها و کیفیت رانندگی می شود.در قسمت جلو خودرو، چراغ های جلو کشیده شده و جلو پنجره به شکل دماغ ببر می باشد. در زیر، ورودی های عمیق هوا چهره خشن تری به خودرو داده است. از قسمت کناری خودرو، اپتیما به لطف خط شیکی که در امتداد دستگیره های در وجود دارد و چرخ های ۱۸ اینچی برجسته، چهره صیقلی تری به خود گرفته است. در حالی که در قسمت عقب همانند آخرین مدل اپتیما ، بال کشیده و شیشه عقب بزرگ خود را حفظ کرده است. چراغ های عقب کشیده شده آن خیلی شبیه به کادنزا بوده و بسیار شیک می باشد.

          کیا اپتیما ۲۰۱۶ از لحاظ داخلی کاملاً به روز شده است. ساختار کابین حالا ساده شده است تا استفاده از آن راحت تر شود و ظاهری شیک تر داشته باشد. استفاده بیشتر از مواد لمسی نرم، شبیه چرم یا چرم Nappa که دوخت خورده است، جلوه ای زیبا به این سدان داده است. اما پیشرفت های اپتیما فقط به چیزهایی که مشاهده و لمس میکنید محدود نمی شود. همچنین فریم سفت صندلی ها تکان مسافران را کاهش می دهد.
          کروز کنترل تطبیقی، تشخیص نقطه کور، هشدار دهنده مانع عقب و ترمز اضطراری اتوماتیک، تکنولوژی هایی هستند که همگی به خوبی موجود می باشند. دیگر به روز رسانی تکنولوژی خوب کیا اپتیما ۲۰۱۶ ، چراغ های جلو جدید تطبیقی HID، با خمیدگی دینامیکی و کمکی نور بالا می باشد.

          Apple CarPlay و Android Auto، هر دو با سیستم اطلاعات و سرگرمی کیا اپتیما ۲۰۱۶ سازگار می باشند. صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی، محدوده وسیعی از ویژگی ها شامل Navigation، پیام ها و قابلیت Bluetooth را داراست. همچنین سیستم صوتی Infinity با تکنولوژی صوتی Clari-Fi Digital در دسترس خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.