بدعهدی های بی پایان آذویکو ، سرگردانی حواله داران ام جی 360

همه چی از اینجا شروع شد شرکت اذویکو در بازه اردیبهشت تا تیر ۹۷  اقدام به ثبت نام ام جی ۳۶۰ ،با شرایط اعلامی زیر کرد . این در حالی بود که هیچ خودروسازی به دلیل اعمال تحریم های ظالمانه امریکا بر صنعت خودرو فروش کارخانه ای نداشت اما شرکت اذوبکو با پذیرفتن  این ریسک به مشتریان قول و وعده داد که خودرو ها سر موعد مقرر شاید با تاخیر یک الی دوماهه تحویل مشتریان گردد .  خاطر نشان است رقیبان این خودرو سراتو سایپا تا پایان سال ۹۷ ۱۱۳ میلیون تومان ، چری اریزو ۵ ۹۲ میلیون تومان بود و حواله دار ها با این شرایط اقدام به خرید ام جی ۳۶۰ کردند .

شرایط فروش به شرح ذیل است :

71683 1 - بدعهدی های بی پایان آذویکو ، سرگردانی حواله داران ام جی 360

اما این خودروساز با دادن وعده های پوچ و دروغ در زمان ثبت نام که ما اندازه چندین سال موجودی قطعه در انبار داریم و مشکلی برای ثبت نام کننده ها پیش نخواهد امد داده شد توانست بیش از ۶۴۰۰ دستگاه خودرو ام جی ۳۶۰ را در این بازه ثبت نام بکند این در حالی است که مجوز فروش تنها ۱۰۰۰ دستگاه خودرو را داشت که این بزرگ ترین و اشکارترین ، کار غیر قانونی این شرکت خودرو سازی علیه مردم مال باخته  است  .

مصاحبه مدیرعامل بد عهد شرکت اذویکو با خبرگذاری صداسیما شبکه ۱ در شرح ذیل است که میتونید بر روی لینک اپارات کلیک کنید و مشاهده فرمایید .

لینک مشاهده وعده های مدیرعامل شرکت آذویکو  : https://www.aparat.com/v/wTd9f

علارغم مصاحبه ها و وعده های داده شده با گذشت حدود ۲ سال از موعد تحویل این خودرو ساز هنوز خودرویی به حواله داران و مال باختگان نداده است .اما در جدیدترین خبرها شرکت وعده دادن دو خودرو رو داده است که در ادامه به بررسی آن میپردازیم .

اما همه چی در اینجا ختم نمیشود شرکت با گرفتن ارز دولتی به بهانه تولید داخل بیش از ۲۰ میلیون دلار طبق آمار بانک مرکزی دریافتی داشته است این یعنی این شرکت از کل مردم ایران دزدی و کلاهبرداری کرده است شرکتی که به بهانه تولید داخل ارز دولتی میگیرد در آن بهبوهه کمبود نقدینگی و ارزی کشور خیانت میکند و  در عمل هیچ خودرویی تحویل حواله دار ها نمیدهد .

مدارک دریافت ارز از بانک مرکزی به شرح ذیل است :

این شرکت تا تاریخ دی سال ۹۸ هیچ خودرویی به حواله داران نداد اما با شکایت حواله دار ها و لو رفتن مکان نگه داری ماشین های تولیدی که قرار بود به مردم تحویل داده شوند اما مخفی شده بودند تا انصراف های بیشتری بگیرند از خریداران و خودرو ها را در بازار ازاد اقدام به فروش بکنند اما با شکایت حواله دار ها تنها ۷۰۰ خودرو که مدل سال تولیدی ۹۷ بودند در بازه دی تا اسفند ۹۸ تحویل حواله دار ها شد . حال  آیا این خود تخلف نیست ؟  خودروهای تولیدی را مخفی کرده بودند به بهانه نقصی قطعه و به حواله دار ها ندادند و سبب شد یک سری افراد از حق خود انصراف دهند ؟؟  اما تکلیف ۵۳۰۰ حواله دار دیگر چیست ؟

با شکایت های حقیقی و حقوقی و فشار اوردن به سازمان حمایت ، و تعزیرات حکومتی که متاسفانه در عمل حامی این شرکت متخلف اما در زبان و لسان حامی مردم مال باخته هستند در جدید ترین اطلاعیه ای شرکت به جای تحویل ام جی ۳۶۰ دو خودرو جایگزین دانگ فنگ s50 و لوکسژن u6 اقدام کرده است اما باید برخلاف رسانه ای شدن این خبر که بسیار زیبا جلوه میکند و مشخص است حامی این خبرها در رسانه های خودرویی شرکت اذویکو هست به چه دلیلی است ؟؟؟

اما مشکل کجاست ؟؟

قیمتی که شرکت برای حواله دارها در نظر گرفته است برای لوکسژن یو ۶ ، ۸۰۰ میلیون تومان است این در حالی است که ارزش این خودرو در چین ۱۲۰ هزار یوآن است و قیمت تمام شده آن با ارز دولتی ۲۸۰  و ۳۲۰ با ارز ازاد است .

چرا باید گران فروشی و بدعهدی شرکت برای تعزیرات و قوه قضاییه مشخص نباشد چه طور ممکن است خودرو جک اس ۵ که قیمتی ۱۱۵ هزار یوان دارد در کارخانه کرمان موتور  ۳۶۵ تومان باشد اما خودرویی جایگزین برای حواله دار ها ام جی ۳۶۰ این قیمت باشد آیا مشخص نیست خودروساز به فکر پر کردن فاصله قیمتی امجی ۳۶۰ موقع ثبت نام ۸۸ میلیون و امروزدر بازار ازاد ۴۲۰ میلیون است ؟؟؟

در زیر تعدادی از تجمعات حواله دار برای رسیده به خواسته های به حق خود را میبینید در نهایت امیدواریم با انتشار این مطلب بنا به رسالت خبری که داریم گره ای از مال باختگان خودرویی کشور کم کنیم و جلو سو استفاده یک سری افراد که به فکر ضربه زدن به کشور و کم کردن اعتماد عمومی مردم را دارند انجام داده باشیم امیدواریم دستگاه قضایی هر چه سریع تر به این پرونده رسیدگی کنند .photo 2020 06 13 13 21 01 - بدعهدی های بی پایان آذویکو ، سرگردانی حواله داران ام جی 360 photo 2020 06 13 13 17 45 - بدعهدی های بی پایان آذویکو ، سرگردانی حواله داران ام جی 360 photo 2020 06 13 13 17 40 - بدعهدی های بی پایان آذویکو ، سرگردانی حواله داران ام جی 360

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.