کوییک بی سر و صدا گران شد!!!

سایپا در اقدامی متفاوت کوییک دنده ای را بدون هیچ سروصدایی ۹ میلیون تومان گران کرد.مدتی پیش سایپا اعلام کرد که پیش فروش یک ساله بزودی آغاز خواهد شد.

بسیاری از مردم که نیازمند خودرویی بودند برای ثبت نام آماده شدند،اما بسیاری موفق به عبور از مرحله ی قرعه کشی نشدند.

از جایی که قیمت سابق کوییک دنده ای در کارخانه ۶۱ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان بود اکنون کوییک دنده ای توسط سایپا با مبلغ پیش پرداخت ۳۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی ثبت نام می شود،از آنجایی که پیش پرداخت خودرو نصف قیمت کل می باشد. قیمت ۷۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی برایش در نظر گرفته شده است.

اما صبر کنید…

درجدیدترین خبرهای منتشر شده توسط برخی از کاربران کوییک سوار و گروه ثبت نامی آنها،مبلغ دیگری دیده می شود،سایپا برای حواله داران خرداد ۱۳۹۹ قیمت جدید کوییک را ۷۹.۶۰۰.۰۰۰ تومان در نظر گرفته است.

باج خواهی سایپا از مردم تا چه حدی می تواند ادامه داشته باشد؟

اما چه کسانی بیشترین ضرر را خواهند کرد؟

قطعا بیشترین کسانی ضرر خواهند کرد،که در پیش فروش اخیر سایپا برنده شده اند،حذف سود مشارکت،حذف سود انصراف،کاهش سود تاخیر سالیانه،عدم امکان صلح و وکالت فروش و تحویل با قیمت روز در تاریخی نامعلوم از جمله اقداماتی است که مشتری را سر در گم می کند.

هرچند موضوع افزایش ۱۸ میلیون تومانی به تایید سایپا و منابع رسمی نرسیده است،اما افزایش بی دلیل قیمت در پیش فروش هم کار چندان معقولی به نظر نمی رسد.

گالری تصاویر کوییک

6 4 111 1 - کوییک بی سر و صدا گران شد!!!645 - کوییک بی سر و صدا گران شد!!!54 8001 - کوییک بی سر و صدا گران شد!!!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.