دعوت به همکاری شرکت اطلس خودرو

دعوت به همکاری شرکت اطلس خودرو

اطلس خودرو در نماینده کیاموتورز از روبه اتمام بودن فرصت ارسال رزومه برای استخدام خبر داد.

images 34 - دعوت به همکاری شرکت اطلس خودرو
دعوت به همکاری شرکت اطلس خودرو

شرکت اطلس خودرو نماینده رسمی شرکت کیا موتورز در ایران، در راستای توسعه تیم حرفه‌ای خود، از نیروهای انسانی متخصص و مجرب در زمینه های شغلی ذیل دعوت به همکاری کرد.

گفتنی است متقاضیان می توانند رزومه خود را به آدرس [email protected] ارسال کنند.

شرکت اطلس خودرو به عنوان نماینده رسمی کمپانی کیاموتورز کره جنوبی، با حضور در عرصه فروش و خدمات پس از فروش خودروهای کیاموتورز از سال ۱۳۸۶ در کشور نه تنها نویدگر حضور بازیگری جدید و قدرتمند در صنعت خودرویی کشور بوده است بلکه موجب شکسته شدن محدودیت تنوعی خودروهای موجود در بازار ایران و توجه به خواسته ها و انتظارات مخاطبان ایرانی و به صورت غیر مستقیم نیز سبب رشد همه فعالان این صنعت شده است.
امروز دامنه فعالیت های اطلس خودرو از تنوع فروش خودروهای کیاموتورز گرفته تا نحوه متمایز خدمت رسانی به تمامی مشتریان خانواده کیا در سراسر کشور؛ گسترش قابل توجهی یافته است.

تنوع محصولات و خدمات، برگزاری طرح های ویژه، تحلیل و توسعه هدفمند شبکه خدمات پس از فروش، تجهیز سرویس‌های امدادی، ایجاد مسیرهای جدید فروش، استفاده از روشهای بازاریابی هدفمند در راستای شناسایی و تأمین نیازهای مشتریان، ارتقاء میزان رضایتمندی مشتریان در حوزه های فروش و خدمات پس از فروش، ایجاد بستر مناسب و هدفمند جهت اشتغال زایی و انتقال دانش، از جمله تحولاتی هستند که با فعالیت شبانه روزی اعضای خانواده اطلس خودرو در اقصی نقاط کشور به دست آمده است.

images 44 - دعوت به همکاری شرکت اطلس خودرو
دعوت به همکاری شرکت اطلس خودرو

کیا موتورز شرکت خودروسازی کره‌ای است، که به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از هیوندای موتور گروپ، محسوب می‌شود و در سال ۲۰۱۳ با تولید ۲٫۷۵ میلیون دستگاه خودرو، دومین خودروساز کره جنوبی شناخته شد.

کیا موتورز هم‌اکنون دارای ۸ کارخانه تولیدی است، که در کشورهای ایالات متحده آمریکا، چین، کره جنوبی، ویتنام و اسلواکی مستقر می‌باشند. دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول قرار دارد و سهام آن در بازار بورس کره دادوستد می‌شود. شرکت هیوندای موتور با در اختیار داشتن ۳۳٫۹۹٪ درصد از سهام کیا موتورز، بزرگترین سهام‌دار آن به‌شمار می‌آید.

شرکت کیاموتورز پس از آغاز فعالیت خود در سال ۱۹۴۴ به عنوان یک کارگاه تولیدی قطعات دست ساز دوچرخه واقع در حومه شهر سئول کره جنوبی، در شش دهه گذشته توانسته‌است به عنوان نیروی محرکه وسیله نقلیه موتوری کره‌ای با ادعای «تولید اولین اتومبیل کشور» همچنین «صادرات اولین اتومبیل از کره» پدیدار شود.

نام «کیا» برخاسته ﺍز نامی چینی-کرهﺍی ﺍست که شامل کلمه «کی» (برﺁمدن) و «ﺁ» (به معنای ﺁسیا) ﺍست. بهﺍختصار نام ﺍین شرکت معنای «برﺁمده ﺍز ﺁسیا» رﺍ ﺍلقا می‌کند.

1 نظر
  1. سید میثم میرحسنی می گوید

    با عرض سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم چطور میتونم در یکی از مراکز کیا وهیوندا مشغول به کار بشم من لیسانس مکانیکم و خیلی خیلی به مکانیگ و برق خودرو علاقه دارم اگر ممکنه بنده رو راهنمایی کنید با تشکر ۰۹۱۱۹۴۱۸۰۸۷

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.