معرفی فورد موستانگ – کروک

mst14 rubyred1 1024x482 - معرفی فورد موستانگ - کروک

شاید شما هم بار ها نام شرکت فورد را شنیده باشید همان طور که می دانید این شرکت امریکایی هم خیلی خیلی معروف می باشد و حالا یکی از غول های سازنده خودرو شناخته شده است . فورد یک شرکت آمریکایی می باشد که خود کشور آمریکا برای خودرو ها داخلی مانند تاکسی ها و … از این شرکت استفاده میکند . خب تا این جا با شرکت فورد آشنا شدیم حالا می خوایم یکی از بهترین و پر طرف دار ترین خودرو های این شرکت یعنی فورد موستانگ را معرفی کنیم پس با ما همراه باشید .

خودروی موستانگ یکی از بهترین و پرفروش ترین خودرو های شرکت فورد بوده و است . خودروی موستانگ در ۳ مدل کوپه ، کروک و جی تی عرضه می شود که تفاوت آن چنانی بین این مدل ها دیده نمی شود فقط قدرت موتور می باشد که به دلیل وزن بیشتر در مدل کروک شتاب مدل کروک کمتر از بقیه مدل ها است .

قلب تپنده این خودروی زیبا را یک موتور ۶ سیلندر ۳۷۰۰ سی سی با قدرت ۳۰۵ اسب بخار تشکیل می دهد . این خودرو با بهره گیری از گیربکس هوشمند ۶ دنده میتوانید در مدت ۵.۸ ثانیه خود را از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند که در مقایسه با دیگر کروک های موجود جایگاه عالی دارد .

mst 14 models detailflip selectshift - معرفی فورد موستانگ - کروک

نکته قابل توجه این خودرو فرمان آن می باشد . طراحی شکیل و بهره گیری از جنس چرم خالص و همچنان کنترل سرعت و سیستم صوتی از روی فرمان از دیگر ویژگی های این خودرو می باشد .

mst 14 models detailflip lthrstwheel - معرفی فورد موستانگ - کروک

چراغ های عقب این خودرو در مدل ۲۰۱۳ به بعد ان طراحی جدید و زیبایی پیدا کرده است که تمام چراغ عقب از LED یکپارچه می باشد و قدرت روشنایی بالایی را ارائه می دهد .

mst 14 models detailflip taillamps - معرفی فورد موستانگ - کروک

چراغ های جلو هم تغییرات زیادی داشته است ولی نکته مهم تر از همه استفاده از لامپ های HID یا در اصطلاح همان زنون می باشد که قدرت نوری عالی همراه با رنگ سفید ارائه می دهد .

mst 14 models detailflip headlamps - معرفی فورد موستانگ - کروک

فورد موستانگ نیز دارای سیستم صوتی تصویری عالی همراه با یک مانیتور با امکانات زیاد می باشد .

قیمت پایه این خودروی کروک حدود ۲۶ هزار دلار اعلام شده است که اگر پلاک منطقه آزاد ان را خریداری کنید باید حدود ۱۰۰ الی ۱۲۰ میلیون برای این خودرو با این همه امکانات بپردازید .

15 نظرات
  1. کولرگازی می گوید

    کولرگازی ارزان و کم مصرف

  2. رضا اعظمی می گوید

    سلام .این ماشینای پلاک گذر موقت رو میشه وقتی که خرید پلاکشو ملی کرد ..مثلا موستانگ ۲۰۱۳

  3. امید می گوید

    سلام یه شرکت مشهد هست که ماشین با گذر موقت شش ماه و یک سال میده مثلا فورد موستانگ ۲۰۱۴ میگه صد میلییون و پلاک سند به اسم خریدار و از عمان وارد میکنه اینکه میگه شدنی هست یا کلاه برداری

    1. ابوالفضل نوری می گوید

      امید جان اطلاعی نداریم به این شکل.مگر هر چند ماه بتونه تمدید کنه

  4. فرشاد می گوید

    سلام و خسته نباشید بابت زحمات شما
    چند سوال داشتم .
    اول اینکه یک موستانگ کروک مدل ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ رو که بی عیب هم باشه با چه قیمتی میتونم بخرم .
    دوم عرض کنم که میتونم به صورت گذر موقت به تهران بیارم !؟
    و اینکه اگر آشنایی دارین برای خرید معرفی کنین میخوایم خریداری کنیم
    ممنونم میشم اگر پاسخ بدید .
    موفق باشید

    1. ابوالفضل نوری می گوید

      سلام.قانون گمرک برای واردات خودرو به کشور به شکلی است که شما فقط می توانید محصولات ۲ سال آخر میلادی را به کشور وارد کنید.

  5. اسی می گوید

    سلام من دارم میرم کیش یکیش رو ندید کرایه کردم شبی ۲۷۰ هزار تومان ۴ شب . . . . گفت کروک هست و مدل ۲۰۱۶ . . اگه اطلاعات دارین بگین ضایع نشیم خخخعععع. اصلا نمی دونم کروک این مدل اتومات هست یا منوال

  6. محمد می گوید

    سلام وخسته نباشیدخدمت شما..من قیمت دقیق فورد موستانگ کروک ۲۰۱۴ رومیخوام بدونم…مدل پایه و لو اپشن؟!
    لطف میکنید ..تو هیچ سایتی قیمت دقیقشو نتونستم پیداکنم

    1. ابوالفضل نوری می گوید

      محمد عزیز شما در کل مدل ۲۰۱۴ این خودرو را رنمیتوانید نه اروند نه ملی وارد کنید.ولی در کل قیمتش حدود ۱۷۰,۰۰۰ درهم در مدل Mustang Convertible 3.7L Premium پایه و ۱۹۹,۰۰۰ در مدل Mustang Convertible 5.0L GT Premium فول است

  7. یه بنده خدا می گوید

    سلام.سایت خوبی دارید فقط یه اشکالی هست اون عکسی که که اول گذاشتید موستانگه اخریه موستانگ شلبیه که صدی یه من با موستانگ معمولی فرق داره.ممنون

    1. محمد احمدی می گوید

      سلام گرامی بله حتما اصلاح میکنیم ممنون از شما

  8. أمير می گوید

    سلام من یه مستانگ ٢٠١۴ جی تی دارم چراغ های جلو زینون (هالورژن ها)إز لحظه استارت روشن میمونه فقط وقتی چراغ های اصلی روشن میکنم خاموش میشه کسی دلیلشو میدونه؟ممنون

  9. متین می گوید

    سلام ممنون از اطلاع رسونیتون
    ببخشید قیمت این خودرو گفتین ۱۲۰۰۰۰۰۰۰ ولی تو اون قسمت که قیمته خودروهای فورد هستش میشه ۱۴۴۰۰۰۰۰
    این دو مدل فرقی دان؟یا اپشنهاشون متفاوته؟
    با تشکر

    1. آرمین کامفر می گوید

      سلام متین جان، فورد موتسانگ مدل ها و تیپ های مختلفی داره که ارزاان ترین آن ۶سیلندر، کوپه با پلاک اروند، ۱۱۲م تومان خواهد بود. مدل خاصی مد نظر دارید بفرمایید در خدمتم

      1. متین می گوید

        ممنون
        من مدله کروکشو در نظر دارم که نیمه فول اپشنش همون قیمت شما میشه،یعنی کلا با ۱۳۰ تومن میتونم کروکشو بگیرم،اگه که میشه شما میدونید چه اپشنهایی داره؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.