اعلام شرایط فروش نقدی و اقساطی خودرو جولیتا

اعلام شرایط فروش نقدی و اقساطی خودرو جولیتا

آلفاموتور جدیدترین شرایط فروش خودرو جولیتا مدل ۲۰۱۵ را اعلام کرد.

images 45 - اعلام شرایط فروش نقدی و اقساطی خودرو جولیتا
اعلام شرایط فروش نقدی و اقساطی خودرو جولیتا

شرایط فروش نقدی و اعتباری با اقساط ۱۰ ماهه خودرو جولیتا به شرح زیر می باشد:

 

13940230124828129540910 300x51 - اعلام شرایط فروش نقدی و اقساطی خودرو جولیتا
اعلام شرایط فروش نقدی و اقساطی خودرو جولیتا

 

قلب تپنده‌ای جولیتا خون اصیل آلفا را همچون آتشفشانی از شور و هیجان درون کالبد عضلانی آن جاری می‌کند تا شور واقعی جوانی را به سرنشینانش ارزانی کند.

دنیایی از تکنولوژی های مدرن و تجربیاتی منحصر بفرد که رد آنها را تنها در مسابقات فرمولای وان می توان گرفت؛ ترکیبی بی نظیر از سرعت، شتاب بالاو مصرف سوخت پایین و پاکیزگی را که هنوز در بسیاری از خودرها جزو آمال و آرزوها می باشد به صورت یکجا در جولیتا خواهید یافت.

جولیتا با دو نوع گیربکس دستی و دو کلاچه TCTعرضه می شود. کیفیت بالای ساخت هر دو گیربکس و انتخاب هوشمندانه ضرایب آنها، سبب شده است علاوه بر ارائه پویایی بی نظیری که از یک آلفا رومئو انتظار می رود، مصرف سوخت خودروها نیز بسیار کاهش یابد.

download 41 - اعلام شرایط فروش نقدی و اقساطی خودرو جولیتا
اعلام شرایط فروش نقدی و اقساطی خودرو جولیتا

سیستم تعلیق جولیتا در جلو از نوع مک فرسون انتخاب شده است که از آلیاژهای سبک ساخته شده است. این سیستم علیرغم راحتی مناسب، با کمک سیستم مولتی لینک عقب پایداری مناسبی را در پیچها و مانورها در جولیتا برای راننده به ارمغان می آورد.

سامانه کنترل دینامیک خودرو (VDC) ترکیبی از سیستمهای پیشرفته الکترونیکی می باشد که در کنترل خودرو در زمان حرکت به کمک شما می آید. مجموعه این سیستم از تکنولوژیهای ESP، ASR،HBA، MSR،CBC، DST، HHC،ABS،EBD، E-Q2،PreFill و AFS تشکیل شده است که نهایت لذت رانندگی مطمئن را برای شما به ارمغان می آورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.