فیلم ماکسیمای جدید در مقابل آئودی و ب‌ام‌و

شرکت نیسان که سعی کرد برای نشان دادن قدرت ماکسیمای جدید  خود این ماشین را در تست  آزمون AMCI به چالش بکشد و  نیسان ماکسیمای جدید SR 2016 مورد بررسی قرار داد. تست این خودرو به همراه سه رقیب اصلی‌اش یعنی آکورا TLX با موتور ۳.۵ لیتری، ب‌ام‌و ۳۲۸i و آئودی A4 کواترو ۲ لیتری در مسیر غربی ۱.۸ مایلی پارک مسابقه‌ای باتن ویلو انجام شد که در پایان نیسان ماکسیما ۲۰۱۶ با ثبت زمان ۱:۱۸.۵۰ در یک دور در صدر ایستاد. نزدیک‌ترین رقیب ماکسیما، ب‌ام‌و ۳۲۸i بود که زمان ۱:۱۹.۴۸ را ثبت کرد، زمان ۱:۲۰.۵۸ و مکان سوم را آکورا TXL ثبت و تصاحب کرد و در نهایت آئودی A4 کواترو با اختلاف ۲.۷۱ ثانیه‌ای با ماکسیما و ثبت زمان ۱:۲۱.۲۱ در مکان چهارم ایستاد.

 

در این تست خودروهای آکورا، آئودی و ب‌ام‌و به‌صورت ناشناس از نمایندگی‌های مجاز این تولیدکننده‌ها در حالی تهیه شده بود که ماکسیما SR 2016 در واحد امریکای شمالی نیسان تولید شده بود. برای به دست آمدن نتیجه‌ای بهتر در طول تست تمام سیستم‌های کنترل پایداری و کشش غیرفعال بود. این تست که تأییدیه‌ای از رانندگان آزمون AMCI دارد با سرعت ۶۴ کیلومتر بر ساعت در هر دور آغاز می‌شود. قدرت ماکسیمای ۲۰۱۶ از موتور شش سیلندر ۳.۵ لیتری VQ تأمین می‌شود. طراحی دوباره این موتور و به‌روزرسانی ۶۰ درصد قطعات آن نسبت به موتور شش سیلندر ۳.۵ لیتری سبب شده که ۳۰۰ اسب‌بخار نیرو تولید کند.

ویدیو کلیپ نیسان ماکسیمای ۲۰۱۶

عملکرد بهینهٔ پیشرانه و سیستم قدرت این خودرو را به‌خوبی نشان می‌دهد. این خودرو با طراحی جدید حالا رقیبی جدی برای خودروهای دیفرانسیل جلو، دیفرانسیل عقب و حتی با سیستم انتقال قدرت AWD محسوب می‌شود.

2 نظرات
  1. mahdi می گوید

    بر پدرتون چرا باز نمیکنه

    1. ابوالفضل نوری می گوید

      سلام به مهدی گل.دوست خوبم تست کردم بدون مشکل پخش شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.