نخستین اطلاعات در مورد جزِِئیات نیسان جی تی ار مدل 2017

در این مطلب نسل بعدی نیسان جی تی ار  با سیستمی هیبریدی رو به همراه تصاویر زیبا  و جالب  به صورت مختصر بررسی میکنیم .نیسانی که شبیه به خودروی مسابقه ای GT-R LM NISMO  است. از ویژگی این سیستم هیبریدی می‌توان به یک موتور توربودوقلو ۳.۰ لیتری V6 در کنار یک موتورالکتریکی اشاره کرد.

  • این سیستم از گیربکس ۵ سرعته با کلاچ کربنی سه صفحه‌ای Tilton برخوردار بوده که در کنار آن سیستم تغییر مکانی پدال پنوماتیک نیز وجود دارد. گفته شده GT-R LM NISMO 1250 اسب بخار قدرت تولید می‌کند، اما نسل بعدی نیسان GT-R تنها ۷۰۰ اسب بخار قدرت تولید خواهد کرد.
  • به گزارش وب سایت AutoBild اگر چه سیستم هیبریدی هر دو خودرو یکسان است، اما نیسان GT-R جدید مصرف سوخت کمتری نسبت به GT-R LM NISMO دارد. البته در گذشته شایعات خبر از جای گیری این سیستم در میان اتومبیل نیسان GT-R جدید می‌دادند، اما نیسان در اوایل ماه جاری تایید کرد که سیستم هیبریدی نیسان GT-R جدید در جلو خودرو قرار می‌گیرد.
  • جدای از این ها گزارشات می گویند  نیسان جی تی ار جدید در سال ۲۰۱۸ روانه بازار خواهد شد بنابراین انتظار می‌رود در یکی از نمایشگاه‌های اتومبیل اواخر سال ۲۰۱۷ شاهد رونمایی آن باشیم.

آلبوم تصاویر نیسان جی تی آر مدل ۲۰۱۷

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.