مکلارن P1 فروشی در eBay!

مکلارن P1 فروشی در eBay!

مک‌لارن اتوموتیو که به طور عام با نام مک‌لارن شناخته می‌شود، تولید کننده خودروهای اسپرت بریتانیایی است. مک‌لارن با هدف ساخت خودروهای شهری با تکنولوژی ماشین‌های مسابقات فرمول یک در سال ۱۹۸۹ با نام مک‌لارن کارز تاسیس شد. این شرکت همکاری نزدیکی با تیم فرمول یک مک‌لارن ریسینگ دارد و بخشی از گروه مک‌لارن است.

در سال ۱۹۹۹ مک‌لارن با همکاری مرسدس بنز مدل اس‌ال‌آر را طراحی کرد. آن زمان دایملر-کرایسلر بیشتر سهام مک‌لارن را در اختیار داشت و موتور تیم مسابقات فرمول یک مک‌لارن را هم از طریق مرسدس بنز، شرکت اقماری خود، تامین می‌کرد.

4651 - مکلارن P1 فروشی در eBay!
مکلارن P1 فروشی در eBay!

اس‌ال‌آر موتور هشت سیلندر ۵.۵ لیتری داشت که ۶۲۶ اسب بخار نیرو تولید می‌کرد. شتاب صفر تا ۹۷ کیلومتر در ساعت این خودرو ۳.۸ ثانیه بود. در سال ۲۰۰۶ مدل قوی‌تری از اس‌ال‌آر به ناماس‌ال‌آر ۷۲۲ ادیشن عرضه شد که قدرت موتورش ۶۵۰ اسب بخار بود و حداکثر سرعتش ۳۴۰ کیلومتر در ساعت بود. در سال ۲۰۰۷ مک‌لارن اس‌ال‌آر کانورتبل ساخته شد.

465 11 - مکلارن P1 فروشی در eBay!
مکلارن P1 فروشی در eBay!

بی‌شک این زیباترین مکلارن P1 است که تاکنون در eBay برای فروش گذاشته شده است. بله، درست است. شما شاهد مکلارن P1 هستید که تنها ۸۸۰ کیلومتر مسافت پیموده و به صورت آنلاین در eBay به فروش گذاشته شده است. قیمت پایه آن ۱.۶ میلیون دلار می‌باشد؛ مبلغی که می‌توان با آن چندین خودروی مختلف خرید.

458 - مکلارن P1 فروشی در eBay!
مکلارن P1 فروشی در eBay!

به یاد داشته باشید که این سوپرماشین بریتانیایی دارای پیشرانه ۳.۸ لیتری ۸ سیلندر خورجینی مجهز به توربوشارژر و یک موتور الکتریکی می‌باشد که در مجموع قدرتی بالغ بر ۹۰۳ اسب بخار را تولید می‌کند. این سوپرماشین هیبریدی دارای شتاب صفر تا صد ۲.۸ ثانیه و حداکثر سرعت ۳۴۷ کیلومتر بر ساعت می‌باشد.

465 2 - مکلارن P1 فروشی در eBay!
مکلارن P1 فروشی در eBay!

شایان ذکر است، خودروی مذکور مجهز به پوشش سفارشی و رینگ‌های خاص GFG بوده و تنها ۳۷۵ دستگاه از آن و با قیمت پایه ۱.۲ میلیون دلار وارد بازار شده است. این موضوع بدان معنا است که قیمت ۱.۶ میلیون دلاری تنها برای تیونینگ آن نیست و اگر کمی درخواست‌ها بیشتر شود، به راحتی به قیمتی بالای ۲ میلیون دلار خواهد رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.