پورشه 911 استینگر GTR ؛ مدل‌ دیدنی و جذاب

پورشه ۹۱۱ استینگر GTR ؛ مدل‌ دیدنی و جذاب

پورشه شرکت هلدینگ خودروسازی آلمانی است، که در سال ۱۹۳۱ توسط فردیناند پورشه تاسیس شد. تمرکز این شرکت عمومأ بر طراحی و ساخت خودروهای اسپورت و خودروهای لوکس معطوف می‌باشد. دفتر مرکزی و کارخانه تولیدی اصلی شرکت پورشه در شهر اشتوتگارت، بادن-وورتمبرگ قرار دارند.

در ماه ژوئیه ۲۰۱۲ گروه فولکس‌واگن، اقدام به خریداری ۱۰۰٪ درصد از سهام شرکت پورشه هولدینگ نمود، که از شرکت‌های زیرمجموعه کمپانی پورشه است، که مدیریت بخش فروش خودروهای پورشه را برعهده دارد. پیش‌تر در دسامبر ۲۰۰۹ گروه فولکس‌واگن ۴۹٫۹٪ درصد از سهام کمپانی اصلی پورشه را نیز خریداری کرده بود.

Porsche logotype1 - پورشه 911 استینگر GTR ؛ مدل‌ دیدنی و جذاب
پورشه ۹۱۱ استینگر GTR ؛ مدل‌ دیدنی و جذاب

از سوی دیگر شرکت پورشه اس‌ای با در اختیار داشتن ۵۰٫۰۷٪ درصد از سهام گروه فولکس‌واگن، به‌عنوان بزرگترین سهام‌دار این گروه شناخته می‌شود. خانواده پورشه و خانواده پیک بطور مشترک، با در اختیار داشتن ۵۰٫۰۱٪ درصد از سهام شرکت خودروسازی پورشه، مالک اصلی آن به‌شمار می‌آیند. بخشی از سهام شرکت پورشه نیز، در بازار بورس فرانکفورت معامله می‌شود.

adv1 topcar stinger 911 turbo 15 765x510 - پورشه 911 استینگر GTR ؛ مدل‌ دیدنی و جذاب
پورشه ۹۱۱ استینگر GTR ؛ مدل‌ دیدنی و جذاب
adv1 topcar stinger 911 turbo 9 765x511 - پورشه 911 استینگر GTR ؛ مدل‌ دیدنی و جذاب
پورشه ۹۱۱ استینگر GTR ؛ مدل‌ دیدنی و جذاب

تاپ‌کار برای تغییر طراحی ۹۱۱ ناچار شده بسیاری از قسمت‌ها را با الگوی مورد نظر خود طراحی کند. کیت آئرودینامیکی شامل انواع لبه‌ها و اسپویلرها، دیفیوزر و هواکش‌های متعدد و زیبا می‌شود. سپرها نیز از نو طراحی شده‌اند. نتیجه این است که با نصب این کیت آئرودینامیکی، طراحی ۹۱۱ تهاجمی‌تر و خشن‌تر با حفظ ظاهر اصلی خودرو می‌شود.

adv1 topcar stinger 911 turbo 1 765x510 - پورشه 911 استینگر GTR ؛ مدل‌ دیدنی و جذاب
پورشه ۹۱۱ استینگر GTR ؛ مدل‌ دیدنی و جذاب

پورشه ۹۱۱ توربو S پس از تیون تاپ‌کار با نام استینگر GTR شناخته می‌شود. تاپ‌کار برای چرخ‌ها از مدل‌های دیدنی جذاب و البته سادهٔ آلیاژی مشکی‌رنگ ADV5 MV2 SL با قطر بزرگ ۲۱ اینچی و عرض ۹ اینچ در جلو و ۱۱.۵ اینچ در عقب سود برده است.

adv1 topcar stinger 911 turbo 6 765x510 - پورشه 911 استینگر GTR ؛ مدل‌ دیدنی و جذاب
پورشه ۹۱۱ استینگر GTR ؛ مدل‌ دیدنی و جذاب
adv1 topcar stinger 911 turbo 7 765x510 - پورشه 911 استینگر GTR ؛ مدل‌ دیدنی و جذاب
پورشه ۹۱۱ استینگر GTR ؛ مدل‌ دیدنی و جذاب

تا اینجای کار، هزینه تغییرات به ۳۴۸۰۰ یورو می‌رسد.

این هزینه با افزودن مواردی چون نصب تجهیزات، رنگ‌آمیزی، تغییر خروجی اگزوز همچنان بالاتر نیز خواهد رفت. عملکرد خودرو با افزایش ۶۰ اسب بخار در قدرت و ۱۳۰ نیوتن متر در گشتاور، ارتقا یافته و شتاب صفر تا ۱۰۰ را در کمتر از ۳.۰ ثانیه برای آن دست‌یافتنی خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.