میباخ HP-900 ؛ سوپر سدان 2.8 تنی

میباخ HP-900 ؛ سوپر سدان ۲.۸ تنی

مایباخ، (به آلمانی: Maybach) شرکت خودروسازی آلمانی است، که در زمینه تولید خودروهای لوکس فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۱۹۰۹ به وسیله ویلهلم مایباخ در شهر اشتوتگارت، آلمان تاسیس گردید و یکی از شرکتهای زیرمجموعه شرکت دایملر است.

200px Maybach - میباخ HP-900 ؛ سوپر سدان 2.8 تنی
میباخ HP-900 ؛ سوپر سدان ۲.۸ تنی

شرکت دایملر در دسامبر سال ۲۰۱۲ میلادی به تولید خودرو تحت برند مایباخ پایان داد و علت آن را، فروش ناچیز این خودرو و زیان‌ده بودن در فاصله زمانی سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۲ میلادی اعلام کرد .

4656 - میباخ HP-900 ؛ سوپر سدان 2.8 تنی
میباخ HP-900 ؛ سوپر سدان ۲.۸ تنی

با وجود اینکه مدل جدید میباخ اوج هنر مهندسی است، کمپانی برابوس پذیرفته است که خودروی مذکور همچنان نیازمند تجهیزات تیونینگ و ارتقا یافته می‌باشد؛ زیرا به نظر می‌رسد آن طور که گفته می‌شود در نقطه اوج هم قرار ندارد. با تجهیز این میباخ به پکیج Brabus Rocket 900، سدان لوکس مجهز به پیشرانه ۱۲ سیلندر خورجینی، دو توربوشارژر و افزایش حجم موتور از ۶ لیتر به ۶.۳ لیتر می‌باشد. همچنین توربوشارژرها به کمپرسور و توربین‌های بزرگتر مجهز شده‌اند.

465 23 - میباخ HP-900 ؛ سوپر سدان 2.8 تنی
میباخ HP-900 ؛ سوپر سدان ۲.۸ تنی

طول اگزوز عملکرد بالای آن تا ۸۰ میلی‌متر بزرگتر شده و منیفولدهای ویژه‌ای بر روی آن قرار گرفته است، درحالی که دریچه ورودی هوا از فیبر کربن، جلو پنجره جدید، عایق Gold Heat Reflection و طراحی شده براساس استانداردهای اروپایی می‌باشد. محصول جدید بسیار پرقدرت بوده و قادر به تولید ۸۸۷ اسب‌بخار قدرت و حدود ۱,۵۰۰ نیوتن‌متر گشتاور می‌باشد.

سوپر سدان ۲.۸ تنی اکنون دارای شتاب صفر تا صد ۳.۷ ثانیه و حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت می‌باشد. برای استفاده بهتر از این قدرت مهیب، برابوس  از  سیستم تعلیق Magic Body Control بهره برده، ارتفاع را تا ۲۵ میلی‌متر کاهش داده، بر آیرودینامیک افزوده و از رینگ‌های ۲۱ اینچی Platinum Edition دوپره‌ای استفاده کرده که آمیزه‌ای زیبا به لاستیک‌ها بخشیده است.

465 15 - میباخ HP-900 ؛ سوپر سدان 2.8 تنی
میباخ HP-900 ؛ سوپر سدان ۲.۸ تنی

داخل کابین کاملا سفارشی بوده و از مجموعه‌ای از انواع چرم‌ها، چوب‌های ارزشمند و تزیینات فیبرکربن ساخته شده که در نهایت خودرویی منحصر به فرد را در اختیار شما قرار می‌دهد. ناگفته نماند، کیلومترشمار جدیدی برای آن طراحی شده که قادر به نشان دادن حداکثر سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.