آغاز فروش لیزینگی لکسوس CT200H

آغاز فروش لیزینگی لکسوس CT200H

لیزینگ سپهر پارس فروش اقساطی ویژه لکسوس CT200H را با تسهیلات ۵۰ درصدی و نرخ سود ۲۱ درصدی را آغاز نمود.
خریداران گرامی می‎توانند جهت ثبت سفارش خود از طریق سامانه لیزینگ وان-کار ثبت‎نام نمایند.
440 - آغاز فروش لیزینگی لکسوس CT200H
آغاز فروش لیزینگی لکسوس CT200H
پس از انتشار چند تصویر رسمی در ماه گذشته، سرانجام لکسوس، مدل ۲۰۱۴ از فیس‌لیفت CT 200h خود را در نمایشگاه موتور گوانگ‌ژو امسال به نمایش گذاشت. بیشترین تغییر را در جلوبندی خودرو شاهد هستیم، جایی که لکسوس، از طرح جدید جلوپنجره‌های خود در این خودرو استفاده کرده است.

چرخ‌های جدید ۱۰ پره‌ای با ابعاد ۱۶ و ۱۷ اینچ در این خودرو به کار رفته‌اند و چیزی که بیشتر از همه خودنمایی می‌کند، آنتن شبیه به بال کوسه در سقف است. طراحی سپرها نیز تغییر یافته و در ساختار آن‌ها از عناصر افقی بیشتری استفاده شده است.

CT 5 copy - آغاز فروش لیزینگی لکسوس CT200H
آغاز فروش لیزینگی لکسوس CT200H
لکسوس CT 200h 2014 هاچ بکی چهار درب و جمع و جور با پیشرانه ی هیبریدی با ظرفیت پنج سرنشین است که تنها در یک تیپ به بازار عرضه شده است.
CT 2 copy - آغاز فروش لیزینگی لکسوس CT200H
آغاز فروش لیزینگی لکسوس CT200H
تجهیزات استاندارد این خودرو از این قرار است: رینگ های آلومینیومی ۱۷ اینچی، چراغ های خودکار در جلو، آینه های مجهز به گرمکن، سانروف، ورود و استارت بدون نیاز به کلید، کنترل آب و هوای دونقطه ای خودکار، تو دوزی چرم مانند (از جنس وینیل)، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در هشت جهت (دارای پشتی برقی)، صندلی های تاشو در عقب، فرمان تلسکوپی خم شونده به طرفین، اتصال بلوتوث برای تلفن و سیستم صوتی دارای ۶ بلندگو با پخش سی دی، رادیوی ماهواره ای و درگاه iPod/ USB.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.