یک کابریو الکتریکی محصول بولوری و پژو

کنسرسیوم پژو سیتروئن با همکاری شرکت بولوری قصد تولید خودرویی روباز و هیبریدی با نام Bollore BlueSummer را دارد که بی‌شباهت به محصولات جیپ نیست. این خودروی روباز ۴ نفره قرار است در ماه سپتامبر امسال در تأسیسات پژو واقع در شهر رن فرانسه تولید گردد. برمبنای طرح پژو قرار است این کارخانه روزانه ۱۵ دستگاه و سالانه تا ۳۵۰۰ دستگاه از این مدل خاص بسازد که نشان از سفارشی بودن خودرو دارد. قرار است این خودرو از طریق شبکه نمایندگی و فروش PSA به فروش رود. از آنجا که این خودرو برقی و ۴ نفره است می‌تواند حداکثر مسافتی معادل ۲۰۰ کیلومتر در شهر و ۱۰۰ کیلومتر در جاده را با سرعت‌های بالا و با یک بار شارژ بپیماید.

Bollore BlueSummer 01 765x510 - یک کابریو الکتریکی محصول بولوری و پژو

ممکن است به‌زودی تولید خودروی آبی پژو از تأسیسات پینین فارینا در تورین به تأسیسات دیپیه رنو در شمال فرانسه منتقل گردد. این مدل که به یک موتور ۵۰ کیلوواتی و یک باتری ۳۰ کیلوواتی مجهز است، می‌تواند Bluecar را در ۶.۳ ثانیه به سرعت ۶۰ کیلومتر و درنهایت به ۱۲۰ کیلومتر در ساعت برساند.

Bollore BlueSummer 02 765x510 - یک کابریو الکتریکی محصول بولوری و پژو

یکی از برنامه‌های گروه صنعتی PSA توسعه خودروهای الکتریکی است و در این راه با شرکت بولوری همکاری گسترده‌ای را آغاز نموده و در آینده نزدیک قرار است سرمایه‌گذاری‌های متعددی در اروپا و سرتاسر جهان در این راستا انجام دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.