پورشه مدل 2035 ؛ مدل فضایی

پورشه مدل ۲۰۳۵ ؛ مدل فضایی

پورشه شرکت هلدینگ خودروسازی آلمانی است، که در سال ۱۹۳۱ توسط فردیناند پورشه تاسیس شد. تمرکز این شرکت عمومأ بر طراحی و ساخت خودروهای اسپورت و خودروهای لوکس معطوف می‌باشد. دفتر مرکزی و کارخانه تولیدی اصلی شرکت پورشه در شهر اشتوتگارت، بادن-وورتمبرگ قرار دارند.

Porsche logotype2 - پورشه مدل 2035 ؛ مدل فضایی
پورشه مدل ۲۰۳۵ ؛ مدل فضایی

در ماه ژوئیه ۲۰۱۲ گروه فولکس‌واگن، اقدام به خریداری ۱۰۰٪ درصد از سهام شرکت پورشه هولدینگ نمود، که از شرکت‌های زیرمجموعه کمپانی پورشه است، که مدیریت بخش فروش خودروهای پورشه را برعهده دارد. پیش‌تر در دسامبر ۲۰۰۹ گروه فولکس‌واگن ۴۹٫۹٪ درصد از سهام کمپانی اصلی پورشه را نیز خریداری کرده بود.

از سوی دیگر شرکت پورشه اس‌ای با در اختیار داشتن ۵۰٫۰۷٪ درصد از سهام گروه فولکس‌واگن، به‌عنوان بزرگترین سهام‌دار این گروه شناخته می‌شود. خانواده پورشه و خانواده پیک بطور مشترک، با در اختیار داشتن ۵۰٫۰۱٪ درصد از سهام شرکت خودروسازی پورشه، مالک اصلی آن به‌شمار می‌آیند. بخشی از سهام شرکت پورشه نیز، در بازار بورس فرانکفورت معامله می‌شود.

465 35 - پورشه مدل 2035 ؛ مدل فضایی
پورشه مدل ۲۰۳۵ ؛ مدل فضایی
465 29 - پورشه مدل 2035 ؛ مدل فضایی
پورشه مدل ۲۰۳۵ ؛ مدل فضایی

وقتی صحبت رالی استقامت به میان می‌آید توجه‌ها به سوی خودروهای هیبریدی معطوف می‌شود. در رالی لمان که ۲۴ ساعت به طول می‌انجامد، سعی بر آن بود که از خودروهای تمام برقی بهره گرفته شود. برای این منظور، گیلسون پارک، طراح کره‌ای کوشیده است تا چهره پورشه هیبریدی را در سال ۲۰۳۵ طراحی کند. علی‌رغم موتور پیشرفته برقی و بدنه آیرودینامیک، ته چهره پورشه ۹۱۸ نیز در آن مشاهده می‌شود.

465 111 - پورشه مدل 2035 ؛ مدل فضایی
پورشه مدل ۲۰۳۵ ؛ مدل فضایی
46517 - پورشه مدل 2035 ؛ مدل فضایی
پورشه مدل ۲۰۳۵ ؛ مدل فضایی

یک پک باتری قابل تعویض برای این سوپر ماشین قدرتمند در نظر گرفته شده که رانندگی بی‌وقفه در روز و شب را میسر می‌کند. چراغ جلو لیزری، بادشکن‌های فعال و شیشه‌های هوشمند دیگر ویژگی‌های این سوپرماشین می‌باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.