فیس لیفت کیا سید 2016 ؛ آسایش و سکوت بهتر

فیس لیفت کیا سید ۲۰۱۶ ؛ آسایش و سکوت بهتر

کیا موتورز  شرکت خودروسازی کره‌ای است، که به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از هیوندای موتور گروپ، محسوب می‌شود و در سال ۲۰۱۳ با تولید ۲٫۷۵ میلیون دستگاه خودرو، دومین خودروساز کره جنوبی شناخته شد.

200px KIA motors - فیس لیفت کیا سید 2016 ؛ آسایش و سکوت بهتر
فیس لیفت کیا سید ۲۰۱۶ ؛ آسایش و سکوت بهتر

کیا موتورز هم‌اکنون دارای ۸ کارخانه تولیدی است، که در کشورهای ایالات متحده آمریکا، چین، کره جنوبی، ویتنام و اسلواکی مستقر می‌باشند. دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول قرار دارد و سهام آن در بازار بورس کره دادوستد می‌شود. شرکت هیوندای موتور با در اختیار داشتن ۳۳٫۹۹٪ درصد از سهام کیا موتورز، بزرگترین سهام‌دار آن به‌شمار می‌آید.

8 - فیس لیفت کیا سید 2016 ؛ آسایش و سکوت بهتر
فیس لیفت کیا سید ۲۰۱۶ ؛ آسایش و سکوت بهتر

کیا سید یک فیس لیفت محدود و خفیف برای سال ۲۰۱۶ برای مدل سید خود معرفی کرده است. این خودرو که از ماه آینده روانه بازارهای اروپایی می‌شود با سپرهای بازطراحی شده، تزئینات کرومی دور لامپ مه شکن، جلوپنجره با شبکه‌های متفاوت و چرخهای آلیاژی ۱۶ و ۱۷ اینچی ارائه می‌گردد.

در قسمت عقب خودرو نیز سپر تغییر کرده و چراغ‌های تمام LED پایان بخش طراحی اسپرت تر این قسمت می‌باشند.

درون کابین هم با توجه به عایق‌بندی بهتر و تمرکز روی جلوگیری از نفوذ سروصدا و ارتعاش و استفاده از کف‌پوش جدید و سیستم تهویه‌های بهینه شده، از آسایش و سکوت بهتری برخوردار خواهد بود.

61 - فیس لیفت کیا سید 2016 ؛ آسایش و سکوت بهتر
فیس لیفت کیا سید ۲۰۱۶ ؛ آسایش و سکوت بهتر
7 - فیس لیفت کیا سید 2016 ؛ آسایش و سکوت بهتر
فیس لیفت کیا سید ۲۰۱۶ ؛ آسایش و سکوت بهتر

تغییرات دیگر کابین شامل استفاده از تزئینات کرومی و مواد مرغوب‌تر و ضد خش و رنگ آمیزی جدید و استفاده از دو برابر فوم جاذب صدا درون داشبورد است.

در بخش پیشرانه استفاده از موتور یورو ۶ به‌روز شده مورد نظر قرار گرفته است. در سال ۲۰۱۶ یک موتور سه سیلندر ۱.۰ لیتری بنزینی T-GDI برای نخستین بار برای این خودرو معرفی می‌شود. این پیشرانه در دو تنظیم و نسخه ۱۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۲۰ اسب بخار ارائه می‌شود. هر دو موتور از گشتاور مساوی ۱۷۲ نیوتن متر در دور موتور ۱۵۰۰ تا ۴۰۰۰ دور بهره می‌برند. یک موتور ۱.۶ لیتری بنزینی سنتی MPI GDI و یک موتور ۱.۴ لیتری نیز با قدرت‌های ۱۲۸ و ۱۰۰ اسب بخار نیز قابل انتخاب می‌باشند.

5 - فیس لیفت کیا سید 2016 ؛ آسایش و سکوت بهتر
فیس لیفت کیا سید ۲۰۱۶ ؛ آسایش و سکوت بهتر

به ریا انتقال نیرو از گیربکس‌های شش سرعته دستی و یا ۷ سرعته اتوماتیک با کلاچ دوگانه استفاده می‌شود.

مدل‌های اسپرت سید هم با چرخ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی و غربیلک فرمان اسپرت و استارت دکمه‌ای آلومینیومی سود می‌برند. مدل پرو سید GT از موتور ۱.۶ لیتری توربو با قدرت ۲۰۴ اسب بخار و گشتاور ۲۶۵ نیوتن متر استفاده می‌کند. شتاب صفر تا صد این مدل ۷.۶ ثانیه است که ۰.۱ ثانیه نسبت به قبل بهبود یافته است. ترمزها نیز با دیسک‌های بزرگ‌تر از عملکرد بهتری برخوردارند.

10 - فیس لیفت کیا سید 2016 ؛ آسایش و سکوت بهتر
فیس لیفت کیا سید ۲۰۱۶ ؛ آسایش و سکوت بهتر

از نظر تجهیزات استاندارد در سال ۲۰۱۶، سیستم ناوبری صوتی و تصویری با نمایشگر ۷ اینچی لمسی و سیستم پارک هوشمند کیا را باید نام برد. تشخیص نقاط کور و هشدار ترافیک متقابل و کروز کنترل تطبیقی را نیز می تون سفارش داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.