پژو 508 با استایلی مدرن تر

هم اکنون ۴ سال از ورود پزو ۵۰۸ به بازارها میگذرد و حالا دیگر وقت آن رسیده تا کمپانی پژو به فکر بروزرسانی قسمت های مختلف این خودرو باشد.طراحی بیرونی هر سه مدل سدان، استیشن و کراس اوور ۵۰۸ هماهنگ با هم تغییر کرده‌اند. چراغ‌های مثلثی و نوک‌تیز سابق، جای خود را به سبک محافظه‌کارانه‌تری داده‌اند. حتی جلوپنجره بزرگ سابق نیز باریک‌تر و ساده‌تر شده است. مجموع این تغییرات با وجود استفاده از فن‌آوری جدید چراغ‌های LED و سپرهای جدید و ظرایف بکار رفته، نوعی حرکت از طراحی اسپرت و بی‌پروا به سبک لوکس‌تر و مردانه‌تر است.

 

2015 Peugeot 508 500x333 -  پژو 508 با استایلی مدرن تر

در داخل کابین هم تغییرات خفیفی اعمال شده است. صفحه نمایش ۷ اینچی لمسی نصب شده در مرکز داشبورد، اکنون بهینه‌تر عمل می‌کند و سیستم رابط کاربری آن با پیچیدگی کمتری همراه است. کیفیت مواد مورد استفاده داشبورد نیز ارتقا یافته‌اند. یک جعبه دردار هم در کنسول مرکزی قرار گرفته است. سیستم‌های سنسور و نشان دهنده نقاط کور، دوربین دید عقب، سیستم تهویه مجزای چهار منطقه‌ای، سیستم صوتی JBL، سیستم نمایش سربالا و اتصال نرم‌افزاری پژو نیز از جمله ارتقاهای صورت گرفته‌اند.

سه موتور جدید به صف پیشرانه‌های ۵۰۸ افزوده شده‌اند. از جمله موتور ۱.۶ لیتری بنزینی توربو شارژر که ۱۶۵ اسب بخار نیرو تولید می‌کند و میزان گازهای آلاینده آن به ۱۳۱ گرم در هر کیلومتر کاهش یافته است. این موتور با استاندارد یورو ۶ با گیربکس‌های ۶ سرعته دستی و یا اتوماتیک قابل خریداری است و جانشین موتور ۱۵۶ اسبی قبلی شده است. مدل هیبریدی ۵۰۸ با موتور های دیزلی و الکتریکی هم همچنان در برنامه تولید قرار دارد.

مدل فیس لیفت ۵۰۸ در ماه آینده در نمایشگاه مسکو رونمایی خواهد شد و از ماه اکتبر در اروپا و از ژانویه سال آینده در آسیا به فروش خواهد رسید.

2015 Peugeot 508 01 -  پژو 508 با استایلی مدرن تر 2015 Peugeot 508 22 -  پژو 508 با استایلی مدرن تر 2015 Peugeot 508 RXH 02 -  پژو 508 با استایلی مدرن تر 2015 Peugeot 508 RXH 04 -  پژو 508 با استایلی مدرن تر 2015 Peugeot 508 sw 03 -  پژو 508 با استایلی مدرن تر

2 نظرات
  1. yekta می گوید

    سلام قیمت پژو رو هم اعلام کنید

    1. محمد احمدی می گوید

      سلام دوست عزیز لیست قیمت پژو رو از ادرس زیر مشاهده کنید دوست عزیز

      قیمت تمامی مدل های پژو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.