موستانگ 2015 در خیابان های تهران

موستانگ ۲۰۱۵ در خیابان های تهران

تصویری از یک خودرو موستانگ ۲۰۱۵ را در خیابان‌های تهران مشاهده می‌کنید.

12306 - موستانگ 2015 در خیابان های تهران
موستانگ ۲۰۱۵ در خیابان های تهران

موستانگ ۲۰۱۵ ؛ کوسه ی خشمگین

نگاهی جسورانه به موستانگ ۲۰۱۵، نشان می دهد که در طراحی جلوی این خودرو به طور محسوسی از کوسه الهام گرفته شده است، سپر جلو، جلوپنجره ذوزنقه ای شکل و چراغ های کشیده و باریک وجه اصلی تمایز این خودرو هستند که موستانگ را جذاب تر و خشن تر از قبل کرده اند.

شیشه جلوی این خودرو به شدت خمیده شده که در کنار سقف خوش فرمش بسیار خوب بنظر می رسد. نکات برجسته دیگر این خودرو شامل کاپوت فرم دار، گلگیر های بزرگ عقب و چراغ های نواری سه بعدی عقب می شود.

اگر مدل کوپه باب میلتان نیست، ما مدل کروک را به شما پیشنهاد می کنیم که دارای سقف چند لایه پارچه ای عایق جهت حفظ آرامش کابین است. سقف این خودرو دوبرابر سریعتر از مدل قدیمی باز یا بسته می شود.

2015 Ford Mustang 1 300x131 - موستانگ 2015 در خیابان های تهران
موستانگ ۲۰۱۵ در خیابان های تهران

در ساخت کابین این خودرو از صنایع هوایی الهام گرفته شده است. کابین دارای طرحی آشنا است اما کیفیت آن بسیار بالاتر رفته است و برخی مسائل بهبود پیدا کرده است. سبک داشبورد آن، ما را یاد خودرو های سال ۱۹۶۴ می اندازد. این کابین از تکنولوژی های زیادی استفاده می کند که از جمله آن ها می توان به سیستم های هوشمند  (صفحه نمایش هشت اینچی لمسی)SYNC ،MyFord Touch، (نرم افزار ناوبری مجهز) Track App ،MyColor  و یک سیستم صوتی حرفه ای اشاره کرد.

2 نظرات
  1. مهران می گوید

    ایولا ولی کاش عکس بیشتر ازش میزاشتین
    راستی پس چرا تو اهواز اروندش نمیاد؟

  2. ali می گوید

    چرا پلاک موقت شهریورماه است؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.