اعلام شرایط فروش ویژه لند مارک

اعلام شرایط فروش ویژه لند مارک

لیزینگ آریا دانا فروش ویژه تعداد محدود لند مارک دارای امکاناتی نظیر موتور ۲۴۰۰ cc میتسوبیشی ، آفرود دو دیفرانسیل سانروف و کیسه هوای راننده و سر نشین را آغاز کرد.

همچنین بنا بر اعلام لیزینگ آریا دانا فاصله اقساط دو ماهه محاسبه گردیده است.

 

139404240941431910013210 300x136 - اعلام شرایط فروش ویژه لند مارک
اعلام شرایط فروش ویژه لند مارک

 

 

شاسی‌بلند جدید لند‌مارک محصولی از شرکت خودروسازی ZXAUTO چین است‌. پیشرانه این خودرو با کد ۴G69 توسط میتسوبیشی طراحی شده و با بهره‌گیری از حجم ۲.۴ لیتر و ۱۶ سوپاپ توانایی تولید حداکثر قدرت ۱۲۸ اسب بخار در دور موتور ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ را داراست‌. اما مشخصه‌ اصلی که می‌تواند در کنار آپشن دو‌دیفرانسیل این خودرو عبور از مسیر‌های سخت آفرود را هموار کند گیربکس توانا و ۲۰۰ نیوتن‌متر گشتاور است که در دور ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تولید می‌شود.

 

0zc6pwv7asaqboqmfkw - اعلام شرایط فروش ویژه لند مارک
اعلام شرایط فروش ویژه لند مارک
jh4g10k1p1zgt4fplxh0 - اعلام شرایط فروش ویژه لند مارک
اعلام شرایط فروش ویژه لند مارک

 

لندمارک همچنین در بخش ایمنی ضمن بهره‌گیری از ۲کیسه‌هوا برای سرنشینان جلو به سیستم ترمز ضد‌قفل ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز نیز مجهز شده است‌. لندمارک از نظر ابعاد در دسته شاسی‌بلند‌های متوسط قرار می‌گیرد و در حقیقت با قیمت ۷۶.۸ میلیون‌تومانی ارزان‌ترین شاسی‌بلند متوسط بازار ایران است‌.

 

n1antya393to15dvuxj - اعلام شرایط فروش ویژه لند مارک
اعلام شرایط فروش ویژه لند مارک

 

صندلی‌های با روکش پارچه‌ای نشیمن مناسبی را در اختیار سرنشینان و راننده قرار می‌دهند. تنظیمات صندلی‌ها به صورت دستی انجام می‌شود و صندلی‌های عقب با امکان خواباندن به صورت ۶۰/۴۰ فضای گسترده بار را به بیش از آنچه انتظار دارید تبدیل می‌کنند‌. کنسول طراحی ساده‌ای دارد و مجموعه نمایشگر‌های پشت آمپر نیز به دنبال خودنمایی با طرح‌های خاص و عجیب نیستند اما  در دل این سادگی امکانات متوسطی در نظر گرفته شده است تا به عنوان یک شاسی‌بلند با قیمت اقتصادی کمبود خاصی را در اتاق لندمارک حس نکنید‌. سانروف‌، سنسور هشدار موانع عقب‌، آینه‌های جانبی برقی به همراه راهنما‌، سیستم ضد سرقت و سیستم صوتی با ورودی USB به همراه مه‌شکن جلو و عقب نیز از جمله دیگر آپشن‌های این شاسی‌بلند جدید هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.