تویوتا پریوس هیبریدی جدید

تویوتا پریوس هیبریدی جدید

 

تویوتا پریوس ۲۰۱۵، یک هاچ‌بک یا مینی MPV مقرون‌به‌صرفه و پرطرفدار ژاپنی است که با پیشرانه هیبریدی خود، مبدل به یکی از شاخص‌ترین خودروهای هیبریدی حال حاضر بازار شده است. ویژگی‌های خارق‌العاده تویوتا پریوس باعث محبوبیت آن در بازارها از جمله بازار آمریکا می‌باشد. در سال ۲۰۱۵ علاوه بر تریم های جدید قابل انتخاب، تجهیزاتی چون دوربین عقب هم به صورت استاندارد روی مدل پایه این خودرو و بدون دریافت مبلغ اضافی نصب می‌شوند.

و حالا نوبت می رسد به تویوتا پریوس هیبریدی جدید ۲۰۱۶

با ما همراه باشید

310 - تویوتا پریوس هیبریدی جدید
تویوتا پریوس هیبریدی جدید

 

اطلاعات و تصاویری محدود از تویوتا پریوس جدید به بیرون درز کرده‌اند. تویوتا پریوس با اخیری شش ماهه روانه بازار خواهد شد. این خودرو روی پلتفرم جدید و با نسل بعدی سیستم‌های هیبریدی معرفی می‌شود.

تصاویر نشان دهنده دو مدل مجزا از پریوس می‌باشند. یکی از آنها دارای چهره‌ای متداول‌تر بوده و همان پریوس هیبرید پلاگین است. مدل دیگر با الهام از خودروی هیدروژنی تویوتا میرای بوده و ممکن است همانندان یک خودروی پیل سوختی باشد که خروجی اگزوزهای آن تنها بخار آب است.

 

 

120 - تویوتا پریوس هیبریدی جدید
تویوتا پریوس هیبریدی جدید
215 - تویوتا پریوس هیبریدی جدید
تویوتا پریوس هیبریدی جدید

نسل چهارم تویوتا پریوس هیبریدی با مصرف سوخت ۲.۵ لیتر، یک خودروی کاملاً اقتصادی خواهد بود. این خودرو کمی کشیده‌تر و کم ارتفاع‌تر از قبل می‌باشد. در حالی که عرض ۱.۴۹ متری آن حفظ می‌شود. طول آن از ۴.۴۸ متر به ۴.۵۵ متر افزایش یافته و ارتفاع آن از ۱ به ۱.۷۴ متر می‌رسد. فضای داخلی این خودرو به طور قابل توجهی بهبود یافته است. وزن خودرو به ۱۲۸۰ کیلوگرم برای مدل هیبریدی می‌رسد.

طراحی داخل کابین هم کاملاً وامدار تویوتا میرای است. سیستم هیبریدی از یک موتور ۱.۸ لیتری VVT-I چهار سیلندر بنزینی با قدرت ۱۰۵ اسب بخار و موتور الکتریکی ۹۰ اسبی و گیربکس CVT و باتری‌های لیتیوم یون تشکیل می‌شود. قدرت پیشرانه در حالت ترکیبی به ۱۴۵ تا ۱۵۰ اسب بخار می‌رسد.

مدل PHV از باتری‌های ظرفیت بالاتری سود می‌برد. این باتری‌ها به این خودرو اجازه می‌دهند تا در حالت الکتریکی خالص بتواند ۵۰ کیلومتر مسافت را طی کند در حالی که مصرف سوختان تنها ۱.۴۲ لیتر در صد کیلومتر خواهد بود. تویوتا پریوس جدید از سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ در نمایندگی‌های تویوتا برای فروش عرضه خواهد شد.

8 نظرات
  1. محمد می گوید

    درسته ماشینهای کره ای از لحاظ ظاهر بهترن ولی ژاپنی ها از لحاظ کیفیت و امنیت بی نهایت سر ترن و سواری ماشینهای ژاپنی فوق العاده باحال و دیوانه وار لذت بخش تر است .

  2. حسین می گوید

    جالبه که تویوتا پریوس تنها ماشین دنیاست که از سخت ترین آزمون ایمنی جهان IIHS آمریکا نمره خوب در هر ۵ ستاره رو گرفته با توجه به برندهای گرون قیمتی مثل بنز و بی ام و و لکسوس عجیبه !!! ولی از این تویوتا هرجی بگین بر میاد …

  3. حسین می گوید

    تویوتا پریوس هیبرید در تمام مسائل فنی درخشان و باورنکردنیه !!! خودروی دوستارمحیط زیست.. کم مصرف ترین …پربازده ترین … ایمن ترین با ۵ ستاره اروپایی .. شتاب و سرعت نهایی باورنکردنی ولی کاش رو طراحیش بیشتر کار میکردن !!! هرچند عقل که به چشم نیست داخل اتاق این ماشین گنجینه ای از تکنولوژی های روز دنیاست

  4. حسین می گوید

    تویوتا و بنز و بی ام و احترام دارند واگر ظاهرشون هم به دل نشینه بازم عالی هستند مثل دانشمند ویا عالمی که از لباسش خوشتنون نیومده ولی باید بهش احترام بگذارید ولی ماشینهای چینی و حتی بعضی کره ای ها اگر هم زیبا باشند چون اصالت ندارن قابل اعتماد نیستند

  5. حسین می گوید

    ماشین نقاشی نیست که از عکسش قضاوت بشه از نزدیک و سه بعدیش فوق العاده زیباست هرچند مجسمه هم نیست که فقط زیبایی سه بعدیش ملاک باشه … مهم اینه که جز مدرن ترین خودروهای جهان با تکنولوژی روز است

  6. محمد می گوید

    فنی ش عالیه اما قیافش آشغاله.

  7. علی عباسی می گوید

    سلام
    ممنون میشم قیمت تویوتا پریوس هیبریدم تو سایت قرار بدهید

    1. ابوالفضل نوری می گوید

      سلام با واحد فروش جناب احمدی در تماس باشید- جهت دریافت قیمت و همچنین اطلاع از موجود بودن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.