روز خبرنگار و فروش ویژه محصولات مدیاموتورز با تخفیف ویژه

روز خبرنگار و فروش ویژه محصولات مدیاموتورز با تخفیف ویژه

فروش ویژه محصولات ام جی با تخفیف ۱۵.۰۰۰.۰۰۰ ریالی به مناسبت روز خبرنگار

ارشاد تیمورتاش، مدیر فروش مدیاموتورز، ضمن تبریک روز خبرنگار و تشکر از کلیه فعالان مطبوعات خودرویی شاغل در امر  خبرنگاری افزود: به پاس زحمات بی دریغ این گروه در این راه، فروش ویژه محصولات ام جی را از تاریخ ۹۴/۰۵/۱۷ تا پایان وقت اداری ۱۳۹۴/۰۵/۱۹  با تخفیف ۱۵.۰۰۰.۰۰۰ ریالی به همکاران مشغول در این حوزه آغاز کرده ایم.

 

GT 3 300x164 - روز خبرنگار و فروش ویژه محصولات مدیاموتورز با تخفیف ویژه
روز خبرنگار و فروش ویژه محصولات مدیاموتورز با تخفیف ویژه

در این راستا می بایست مدارک لازم جهت احراز هویت به همراه مدارک ثبت نام تا تاریخ یاد شده به دفتر مرکزی مدیاموتورز ارسال گردد. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت مدیاموتورز مراجعه کنند.

 

شرکت مدیاموتورز در سال ۱۳۸۸ به عنوان نماینده­ی انحصاری برند انگلیسی MG پا به بازار خودروی ایران گذاشت.

سرآغاز فعالیت مدیا موتورز با ورود خودروی MG 550 رقم خورد که با استقبال زیاد هم­وطنان مواجه شد. در ادامه مدیاموتورز خودروهای MG6 را در دو مدل GT (فست­بک) و Magnette (سدان) هم زمان با عرضه در اروپا به بازار ایران معرفی کرد تا لذت رانندگی در شهرهای کشورمان با خودروهای روز دنیا برای علاقه­مندان فراهم شود.

مدیاموتورز در سال ۱۳۹۲ مدل MG 350 را عرضه نمود. تجربه­ی کشور انگلستان در طراحی و مهندسی این خودرو باعث برتری آن از نظر عملکرد، امکانات، ایمنی و مصرف سوخت نسبت به رقبا بود. پس از آن نوبت به هاچ­بک دوست­داشتنی و اسپرت MG3 رسید که استقبال فراوانی از آن صورت گرفت. خودرویMG3 با رنگ­های متنوع، طرح­های انتخابی برای سقف، موتور قدرتمند و تجهیزات رده بالا توانست در بازار ایران خودنمایی کند. مدیاموتورز برای عرضه دیگر محصولات کمپانی موفق MG نیز برنامه­­ های گسترده­ ای دارد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.