تصاویر جالب از ماشین های ایرانی در نمایشگاه خودروی خارجی !!!

با سلام به همه علاقه مندان دنیای خودرو به خصوص کاربران اروند پلاک .امروز سعی کردیم تا در فضای مجازی به جستو جوی بپردازیم که البته چندی پیش هم در اخبار سراسری به این مطلب اشاره ای شاید هرچند کوتاه شد.بلاخره با  برداشته شدن مرحله ای تحریم ها و رونق گرفتن تجارت میان ایران و کشورهای همسایه اش، خودروهای ایرانی هم جایگاهشان را در بازار بین المللی، پیدا کردند.این گزارش حاکی است، رانا، سمند ال ایکس و سورن از جمله خودروهای ایرانی بودند که در این نمایشگاه ها به معرض دید عموم قرار گرفته بودند.که در ادامه سعی شد یک سری از این تصاویر رو جهت مشاهده کاربران عزیز قرار دهیم.پس با ما باشید.

 

تصاویر جالب ماشین های ایرانی در نمایشگاه خودرو ی خارجی

 نمایشگاه خودرو ایرانی در خارج از کشور 1 - تصاویر جالب از ماشین های ایرانی در نمایشگاه خودروی  خارجی !!! نمایشگاه خودرو ایرانی در خارج از کشور 2 - تصاویر جالب از ماشین های ایرانی در نمایشگاه خودروی  خارجی !!! نمایشگاه خودرو ایرانی در خارج از کشور 3 - تصاویر جالب از ماشین های ایرانی در نمایشگاه خودروی  خارجی !!! نمایشگاه خودرو ایرانی در خارج از کشور 4 - تصاویر جالب از ماشین های ایرانی در نمایشگاه خودروی  خارجی !!!

نمایشگاه خودرو ایرانی در خارج از کشور 5 - تصاویر جالب از ماشین های ایرانی در نمایشگاه خودروی  خارجی !!! نمایشگاه خودرو ایرانی در خارج از کشور 6 - تصاویر جالب از ماشین های ایرانی در نمایشگاه خودروی  خارجی !!!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.