جدیدترین طرح فروش محصولات کرمان‌موتور – مرداد 94

گروه خودروسازی کرمان‌موتور پیش فروش جدید محصولات خود را از روز گذشته ۲۶ مردادماه ۹۴ آغاز نمود .

در گروه خودروی جک S5 موعد تحویل مربوط به ماه‌ بهمن ماه می باشد . نکته قابل توجه نبود دو محصول جدید لیفان ۷۲۰ و ۸۲۰ است که چندین ماهه پیش توسط این شرکت در نمایشگاه های مختلف سراسر کشور رونمایی شده و دیگری افزایش قیمت ناگهانی جک J5 و جک S5 است که در رکود کنونی بازار خودرو کمی غیرمنطقی بنظر میرسد .

محصول “اس۵” که پیش تر ۷۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته می شد اکنون با ۶۰۰ هزار تومان افزایش، ۷۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته می شود.

کرمان موتور همچنین خودرو “جی۵” در دو مدل دنده ای و اتومات را به ترتیب ۴۰۰ و ۵۰۰ هزار تومان گران کرده است و در حال حاضر این خودروها به قیمت ۴۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای نوع دنده ای و ۵۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در مدل اتومات به فروش می رود.اما محصولات این شرکت خودروسازی با برند لیفان نیز از افزایش قیمت بی نصیب نمانده است و در قیمت گذاری جدید محصول “لیفان ۶۲۰” شاهد افزایش ۳۵۰ هزار تومانی این خودرو نسبت به قبل هستیم و این خودرو به قیمت ۴۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان فروخته می شود.

خودرو لیفان “ایکس۶۰” که پیش تر و در دور قبلی فروش با تخفیف یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به خریداران عرضه می شد بدون تغییر قیمت یعنی با همان ۶۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان منتهی بدون تخفیف عرضه می شود.

شرایط فروش هم اکنون در نمایندگی‌های کرمان خودرو در سراسر کشور فعال می باشد .

طرح فروش کلیه محصولات برای مردادماه ۹۴ به شرح زیر می باشد :

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.