شرایط فروش اقساطی رنو داستر

شرایط فروش اقساطی رنو داستر

رنو و یا داچیا داستر، برای نخستین بار در سال ۲۰۱۰ میلادی و در نمایشگاه خودروی ژنو به نمایش درآمد. این خودرو بر مبنای پلت فرم B0 رنو تکوین یافته است که با نیسان تیدا مشترک است. خودروی مذکور، در اکثر بازارها با نام رنو داستر فروخته می‌شود و این امر شامل کشورهای همچون ایران، مکزیک، هندوستان و آفریقای جنوبی و نیز ممالک واقع در آمریکای جنوبی نیز می‌شود.

 

New Renault Duster facelift front and rear Brazil 765x510 300x200 - شرایط فروش اقساطی رنو داستر
شرایط فروش اقساطی رنو داستر
Renault Duster facelift LED taillights 765x479 300x188 - شرایط فروش اقساطی رنو داستر
شرایط فروش اقساطی رنو داستر

 

بر اساس اعلام نگین خودرو، رنو داستر ۲۰۰۰ سی‌سی با گیربکس اتوماتیک و تک دیفرانسیل، هم‌اکنون باقیمت قطعی ۹۸ میلیون تومان (با احتساب مالیات بر ارزش افزوده و کلیه هزینه‌های شماره‌گذاری) با مدل ۲۰۱۵ و به‌صورت تحویل فوری به فروش می‌رسد که در صورت خرید نقدی، خریداران از تخفیف سه میلیون تومانی بهره‌مند خواهند شد و کل مبلغ پرداختی توسط مشتری در این طرح ۹۵میلیون تومان خواهد بود.

 

Renault duster 4wd 1 300x169 - شرایط فروش اقساطی رنو داستر
شرایط فروش اقساطی رنو داستر

 

علاوه بر این، شرایط خرید اقساطی این خودرو نیز از سوی نگین خودرو فراهم شده است. بر اساس اعلام این شرکت، خریداران می‌توانند با پیش‌پرداخت ۶۲میلیون تومان و بازپرداخت باقی‌مانده قیمت خودرو در قالب اقساط ۱۰، ۱۸ و ۲۴ ماهه، مالک این شاسی‌بلند اروپایی شوند. تحویل خودرو در این طرح نیز به‌صورت فوری خواهد بود.

همچون سایر محصولات عرضه شده از سوی نگین خودرو در ایران، رنو داستر از گارانتی ۵ ساله یا ۱۵۰هزار کیلومتری برخوردار است. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایتwww.neginkhodro.com مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.