آغاز فروش فوری پر فروش ترین شاسی بلند اروپایی

آغاز فروش فوری پر فروش ترین شاسی بلند  اروپایی

طبق اعلام واحد بازاریابی نگین خودرو، نماینده رسمی Renault فرانسه، رنو داستر که یک خودروی کاربردی و اقتصادی است و تا کنون با استقبال زیادی در بازار خودرویی ایران مواجه شده، در راستای استراتژی جلب حداکثری رضایت مشتریان که سرلوحه کلیه فعالیتهای شرکت نگین خودرو است، اکنون به صورت تحویل فروی به فروش می رسد.

در این طرح فروش که برای نخستین بار در سال جاری آغاز شده است، داستر با ۳ میلیون تومان تخفیف خرید نقدی و با قیمت ۹۵ میلیون تومان عرضه خواهد شد.

Dacia Duster 2014 800x600 wallpaper 0f - آغاز فروش فوری پر فروش ترین شاسی بلند  اروپایی
آغاز فروش فوری پر فروش ترین شاسی بلند اروپایی
Dacia Duster 2014 800x600 wallpaper 0e - آغاز فروش فوری پر فروش ترین شاسی بلند  اروپایی
آغاز فروش فوری پر فروش ترین شاسی بلند اروپایی

 

نماینده رسمی Renault در حالی به استقبال فصل پاییز می رود که در روز های اخیر شرایط متفاوتی را برای عرضه محصولات خود اعلام کرد.

پیش از این نگین خودرو از سود ۳۰ درصدی محصولات مشارکتی مدل ۲۰۱۶ رنو با تحویل ۹۰، ۱۲۰ و ۱۵۰ روز کاری خبر داده بود و پس از آن با ورود رنو سیمبل، رنو داستر Exclusive، رنو فلوئنس Exclusive و رنو داستر ۴WD اتوماتیک، سبد محصولات خود را کامل تر کرد.

تمامی محصولات این برند اروپایی اصیل که توسط نگین خودرو در ایران عرضه می شوند دارای ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی است و با قیمت قطعی به فروش می رسند.

علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اینترنتی www.Neginkhodro.com و یا به شعب و نمایندگی های مجاز شرکت نگین خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.