معرفی پژو فراکتال در نمایشگاه فرانکفورت

پژو با نمایش کانسپت فوق‌العاده‌اش در نمایشگاه فرانکفورت نشان داد که در مسیر درستی قرارگرفته است.

Peugeot Factal 1 765x510 - معرفی پژو فراکتال  در نمایشگاه فرانکفورت

نتیجه آخرین و جذاب‌ترین تحقیقات پژو، خودروی فراکتال است. خودرویی نوآورانه در کلاس کوپه شهری الکتریکی که ویژگی‌ها و گجت های زیادی به همراه دارد. درواقع ایده‌ی این خودرو دنیایی از ویژگی‌ها و آپدیت‌ها را نشان می‌دهد. ویژگی‌های جدیدی که احتمالا به خودروهای آینده را پیدا می‌کنند.

Peugeot Factal 8 765x510 - معرفی پژو فراکتال  در نمایشگاه فرانکفورت Peugeot Factal 7 765x510 - معرفی پژو فراکتال  در نمایشگاه فرانکفورت Peugeot Factal 6 765x510 - معرفی پژو فراکتال  در نمایشگاه فرانکفورت

ویژگی‌های این کانسپت که با کابین تکامل‌یافته پژو همراه شده با امضای طراح معروف خود آمون تابین شناخته می‌شود. به نظر می‌رسد که ۸۰ درصد قطعات و سطوح داخلی کابین این خودرو با پرینتر سه‌بعدی تولید شده است.

جنس بدنه‌ی خودرو مثل بدنه‌ی دیگر کانسپت های شرکت پژو (درست مثل ۳۰۸ R هیبریدی) مایه‌ی افتخار این کمپانی است؛ اما طراحی این خودرو برخلاف ۳۰۸ R هیبریدی جدید و برجسته است، این طراحی فرانسوی که در بهترین حالت ممکن است ترکیبی از فاصله محوری کم یک خودروی کانورتیبل و سقف کوتاه یک خودروی کوپه چهارنفره است. طبق ادعای پژو، خطوط دینامیک شناور در طول بدنه‌ی خودرو نشانگر طراحی اصولی فراکتال است طراحی‌ای که بر اساس سهولت رانندگی در محیط شهری صورت گرفته است.

Peugeot Concept 4 765x510 - معرفی پژو فراکتال  در نمایشگاه فرانکفورت

در نگاه اول طراحی کلی این خودرو کمی پیچیده به نظر می‌رسد اما با نگاهی دقیق‌تر این خودرو بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

Peugeot Concept 10 765x510 - معرفی پژو فراکتال  در نمایشگاه فرانکفورت

همان‌طور که انتظار داشتیم فراکتال هیبریدی با دو موتور الکتریکی به‌صورت ترکیبی ۲۰۲ اسب بخار نیرو تولید می‌کند. وزن محدود ۱ تنی این خودروی کامپکت کانسپت باعث می‌شود که این خودروی بتواند تنها در ۶.۸ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. این خودروی ۲۰۲ اسب بخاری همچنین می‌تواند در ۲۸.۸ ثانیه مسافتی ۱ کیلومتری را طی کند.

Peugeot Concept 30 526x347 - معرفی پژو فراکتال  در نمایشگاه فرانکفورت

به لطف باتری لیتیوم یونی ۳۰ کیلووات ساعتی قرارگرفته در فراکتال، می‌توانید تنها در حالت الکتریکی ۴۵۰ کیلومتر مسافت را طی کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.