فروش نقدی و اقساطی محصولات شرکت آلفاموتور

فروش نقدی و اقساطی محصولات شرکت آلفاموتور

شرکت آلفاموتور فروش نقدی و اقساطی میتو و جولیتا را بدون کارمزد و با اقساط ۱۲ ماهه آغاز کرد.

wqic4p0p03t0k5ae39w7 - فروش نقدی و اقساطی محصولات شرکت آلفاموتور
فروش نقدی و اقساطی محصولات شرکت آلفاموتور

زمان تحویل این خودروها ۱۴ الی  ۴۵روز کاری می باشد. هزینه بیمه شخص ثالث یکساله برای کلیه خودروها همچنین کلیه هزینه های شماره گذاری، پلاک و عوارض سالانه شهرداری به استثنا هزینه پستی و فلز پلاک نیز به عهده شرکت می باشد.

شرایط اعلام شده از سوی آلفاموتور به شرح زیراست

1394070113313988710658910 300x67 - فروش نقدی و اقساطی محصولات شرکت آلفاموتور
فروش نقدی و اقساطی محصولات شرکت آلفاموتور

 

آشنایی با خودروی میتو

Mito نخستین خودرو مجهز به فن آوری انقلابی MULTIAIR است. موتور ۱.۴ multiAir در واقع توانست جایزه ارزشمند ” بهترین موتور سال ” را در رقابت بین المللی موتورها سال ۲۰۱۰ از آن خود کند.تمامی نسخه های موتور MultiAir ، که شامل موتور های ۱.۴ توربو با ۱۷۰ اسب بخار ، ۱.۴ توربو با ۱۳۵ است بخار و ۱.۴ توربو با ۱۰۵ اسب بخار ، به طور استاندارد مجهز به Start و Stop و نشانگر تعویض دنده هستند.

files cars 667381338b79778db8b367b6ffc39874d3af9a9 300x225 - فروش نقدی و اقساطی محصولات شرکت آلفاموتور
فروش نقدی و اقساطی محصولات شرکت آلفاموتور

آلفا رومئو MITO هیدلوریک ، با بهره گیری از سیستم قدرتمند ترمز با دربرگرفتن دو مدار مستقل متقاطع ، به خوبی توانسته اعتماد و اطمینان کاربران را در توقف های فوری و اعمال عکس العمل لازم پیش از وقوع هرگونه حادثه را جلب کند. مظاف بر سیستم ترمز بسیار قابل قبولی که MITO ارائه می کند ، این خودرو مجهز به سیستم ضدقفل ABS ، یکی از پیشرفته ترین سیستم های ترمز خودرو در دنیا ، می باشد. از سویی ، سیستم ABS داخل خودرو به EBD ( سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز) که قابلیت توزیع یکسان نیروی ترمز خودرو را بین هر ۴ چرخ دارا است ، مجهز شده است.

ترکیب این سیستم ها با یکدیگر امکان توقف کامل خودرو در هر لحظه و در هر شرایطی ، بدون وارد کردن کوچکترین میزان فشار بر سرنشینان خودرو ، را فراهم می آورد.این سیستم با بازتولید تأثیر یک دیفراسیل خودکار ، شرایط ارائه بهترین رویکرد سیستم را در شرایط نامناسب ، مانند حالت اسپرت ، و جاده های نا مناسب جهت رانندگی .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.