تماشا کنید : شورلت سابربان مدل 2015 – 2016

شورلت سابربان مدل ۲۰۱۶ خود را بر پایه دوازدهمین نسل خود روانه بازار کرد که در اصل همان مدل ۲۰۱۵ بشمار می آید.این خودرو در سه تایپ LS,  LT و LTZ  وارد بازار شده.هر سه مدل این خودرو از یک موتور از نوع   ۵.۳L V8 EcoTec3  استفاده می کنند که مشخصات آنها در قسمت زیر آمده است.از رقبای این خودرو این خودرو می توان به فورد اکسپدیشن  و حتی جی ام سی یوکان اشاره داشت.سابربان یک خودرو سنگین و پر صرف است البته از این مسئله نباید غافل شد که مصرف ۱۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برای خودرویی که وزنی نزدیک به ۳۰۰۰ کیلوگرم را داراست و موتوری با این عظمت دارد مصرف سوختش قابل درک است و نمی توان یک ایراد در نظر گرفت.در طراحی این خودرو باید گفت که هنوز ذات اصیل خود را دارد و در اصل استایل خاص سابربان هاست.جلوپنجره ای دو طبقه که واقعا گاهی احساس می کنیم که شورلت بدلیل جسه بزرگ و عظیم این خودرو راهی بجز دو طبقه کردن چراغ ها و جلوپنجره برای پر کردن فضای جلوی این خودرو پیدا نکرده که البته برای خود یک سبک بشمار می رود.در داخل سابربان از بابت تعداد سرنشین در مدل های ۷ . ۸ و ۹ سرنشین بسته به انتخاب مشتری در دسترس است. شورلت سابربان در داخل داشبورد خود صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی را جای داده.به بالا که نگاه می کنید متوجه سانروف این خودرو خواهید شد که البته به نظر ما برای همچین خودرویی می توانست کمی بزرگتر هم باشد.کنسول وسط برای صندلی های جلوی این خودرو آنچنان بزرگ است که براحتی می توانید روی آن تکیه دهید و خستی راه را از تن بیرون کنید.داخل سابربان واقعا فضای زیادی دارد به شکلی که حتی اگر زیاده روی نکرده باشم می توان براحتی ایستاد و جا به جا هم شد.اگر به عقب خودرو برویم متوجه امتیاز ویژه این خودرو می شویم جایی که با خوابادن صندلی های ردیف های بعدی به خوبی می توان از آن قسمت به عنوان تخت خواب هم استفاده ای کرد.سایر امکانات و ویژگی های این خودرو را در ادامه مطلب به تفکیک نام برده ایم.پس بااروند پلاک باشید.

تماشای فیلم بررسی شورلت سابربان مدل ۲۰۱۶

معرفی کامل خودروی شورلت سابربان مدل ۲۰۱۶

2015 Chevrolet Suburban Front - تماشا کنید :  شورلت سابربان مدل 2015 - 2016

 

1 نظر
  1. مسعود می گوید

    خیلی ماشین باحالیه و خیلی هم قیمتش بالاست .
    ولی نظر شخصی من تراورس هستش یکی از دوستان یه SL شو خریده با وجود اینکه آپشناش محدوده ولی شدیدا از راضیه(قبل از اون سانتافه ۲۴۰۰ اروندی داشت)از لحاظ ظاهری هم تراورس بروز تره تا سابربن و تاهو . این دو تا از لحاظ نما داخلی و بیرونی خیلی به سیلورادو شباهت دارن.
    من چندی پیش یه گرانجور۲۰۱۳ اروندی خریدم ولی نتونستم باهاش مرخصی برم بخاطر همین با وجود اینکه خیلی مناسب خریده بودم بازم تو فروشش ضرر کردم . ولی حالا تصمیم واسه تراورس جدیه که اگه مسئله مرخصی یه جوری حل بشه که عالیه اگه نشه مشکلی نیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.