آخرین فرصت استفاده از فروش ویژه پاییز طلایی رنو

آخرین فرصت استفاده از فروش ویژه پاییز طلایی رنو

طبق اعلام واحد بازاریابی نگین خودرو, محصولات این برند اروپایی با شرایط پرداخت بسیار متنوعی عرضه می شوند. در طرح اقساطی محصولات این برند اروپایی با تسهیلات ۳۰ تا ۵۰ میلیونی عرضه می شوند.
سفران شش سیلندر با تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی و بازپرداخت ۱۲ ماهه و رنو داستر با ۴۸ میلیون تومان تسهیلات و با دوره بازپرداخت ۲۴ و ۱۲ ماهه دارای بیشترین تسهیلات در این طرح هستند.

34d8791e319a02283d24856ead42e045 - آخرین فرصت استفاده از فروش ویژه پاییز طلایی رنو
آخرین فرصت استفاده از فروش ویژه پاییز طلایی رنو

ادامه این شرایط ویژه فروش محصولات Renault در فصل پاییز تنها تا ۲۲ مهرماه سال ۱۳۹۴ ادامه داشته و پس از آن تمدید نخواهد شد.
همچنین رنو فلوئنس دستی، که به عنوان نسل جدید مگان، در ارزیابی اخیر شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) توانست رتبه نخست رضایتمندی مشتریان را در حوزه کیفیت خودرو بدست آورد و بالاتر از محصولاتی از قبیل کیا سراتو، MG350، میتسوبیشی لنسر و هیوندا I20 قرار گیرد، در این طرح با شرایط جذاب اقساطی به فروش می رسد..
دیگر محصول اصلی این طرح، خودروی سفران ۲۰۰۰ سی سی است که در فروش اقساطی با تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی با دوره بازپرداخت ۱۲ ماهه بدون بهره و ۲۴ ماهه قابل ثبت نام است.

1437832918 0 - آخرین فرصت استفاده از فروش ویژه پاییز طلایی رنو
آخرین فرصت استفاده از فروش ویژه پاییز طلایی رنو

تمامی محصولات در این طرح به صورت ۲۰ و ۳۰ روز کاری تحویل مشتریان خواهد شد و قیمت اعلام شده برای تمامی محصولات قطعی است.
در این طرح تمامی محصولات نگین خودرو با ۵ سال و یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی عرضه می شود و هموطنان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت نگین خودرو به نشانیwww.neginkhodro.com  و یا با مراجعه حضوری به شعب و نمایندگیهای فروش شرکت در سراسر کشور اطلاعات بیشتر حاصل نمایند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.