مدلهای RS7 و RS6 در حال حاضر نیز بسیار قدرتمند هستند، ولی آئودی با استفاده از یک طراحی «پرفورمنس»، آنها را به سطحی بالاتر با قدرت و گشتاور بیشتر رسانده است. اکنون مدلهای آئودی RS با ۶۰۵ اسببخار و گشتاور ۷۵۰ نیوتنمتر، در یک جنگ قدرت آلمانی با E63 مرسدس-اِیامجی (۵۷۷ اسببخار) و M6 بامو (۶۰۰ اسببخار)، این رقبا را پشتسر گذاشتهاند.
همانند آنچه در آئودی S8 پلاس شاهد بودهایم، اضافهشدن ۴۵ اسببخار و ۵۰ نیوتنمتر بر خروجی موتور دو توربوشارژر ۴ لیتری از طریق تغییرات در توربوشارژر، یک سیستم اگزوز اصلاحشده و یک ماژول کنترل متفاوت برای موتور بهدست آمده است. در این حالت، حداکثر گشتاور ۷۵۰ نیوتنمتری تنها زمانی در دسترس خواهد بود که عملکرد «اور بوست» با استفاده از انتخاب حالت «داینامیک» فعال شده باشد؛ در غیر این صورت، خودرو به استفاده از همان گشتاور مدل استاندارد، یعنی ۷۰۰ نیوتنمتر ادامه خواهد داد. در همین حال، گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته و سیستم دیفرانسیل تمامچرخ متحرک کواترو بدونتغییر باقی ماندهاند. در نتیجه، مطابق گفته آئودی، زمان شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، با کاهش ۰/۲ ثانیهای، به ۳/۷ ثانیه رسیده است.
همچنین در مدلهای آئودی RS7 و RS6 پرفورمنس به صورت استاندارد از یک سیستم تعلیق گازی که دارای یک تنظیم ارتفاع به اندازه ۰/۸ اینچ پایینتر از مدلهای پایه RS7 و RS6 است، استفاده شده است. دیگر تغییرات در مدلهای پرفورمنس، بیشتر حالت «جزئی» دارند؛ از جمله چرخهای ۲۱ اینچی و طراحیهای تیتانیوم مات برای جلوبندی. در همین حال، یک رنگ ویژه «آبی آسکاری» در کنار یک پکیج مشکی و آبی با تریم آلکانترا و چرم در کابین میتوان برای این مدلها انتخاب کرد.