تیونینگ جدید خودروی مرسدس GLA 45 AMG

تیونینگ جدید خودروی مرسدس GLA 45 AMG

مرسدس‌بنز این مدل AMG 45 را به عنوان یک کراس‌اور کامپکت با عملکرد بالا می‌داند. GLA45 قلب تپنده خود را با CLA مشترک است و از همان موتور ۲ لیتری M133 با چهار سیلندر استفاده می‌کند که توسط یک توربوشارژر دوقلو با فشار ۲۶.۱ psi تغذیه می‌شود. قدرت خروجی نیز ۳۵۵ اسب‌بخار است و گشتاور حداکثر آن هم به ۴۵۰/۱۳ نیوتن‌متر می‌رسد

در این میان، صدای خشک و خشن اگزوز مانند هیچ‌کدام از موتورهای ملودیک ای‌ام‌جی طرح V نیست. یک مجموعه میل‌لنگ و پیستون جدید و همچنین یک بلوک آلومینیومی با استحکام بیشتر در میان آپگریدهای موتور GLA250 دیده می‌شوند.

وات، تیونر آلمانی برنامه های خود برای تقویت مینی کراس‌اوور آتشین GLA 45 AMG معرفی کرد. در بخش طراحی ظاهری، قسمت‌هایی نظیر اسپویلر جلو و دیفیوزر عقب از نوع فیبر کربنی می‌باشند. هرچند این خودرو چندان هم شاسی بلند محسوب نمی‌شود اما VATH باز هم با تغییر کمک‌فنرها، ارتفاع آن را ۳۰ میلی‌متر دیگر پایین آورده تا بیش از گذشته آن را شبیه یک خودروی هاچ‌بک ببینیم. بعلاوه می‌توان برای این خودرو، چرخ‌های آلیاژی جذاب ۲۰ اینچی تیره رنگ را نیز سفارش داد.

1 120 - تیونینگ جدید خودروی مرسدس GLA 45 AMG
تیونینگ مرسدس GLA 45 AMG
429 - تیونینگ جدید خودروی مرسدس GLA 45 AMG
تیونینگ جدید خودروی مرسدس GLA 45 AMG
522 - تیونینگ جدید خودروی مرسدس GLA 45 AMG
تیونینگ مرسدس GLA 45 AMG
722 - تیونینگ جدید خودروی مرسدس GLA 45 AMG
تیونینگ جدید خودروی مرسدس GLA 45 AMG

در زیر کاپوت، همان موتور کوچک ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری به چشم می‌خورد که با تنظیمات جدید ۳۹۵ اسب بخار قدرت و ۴۸۵ نیوتن متر گشتاور در چنته دارد. بدین ترتیب این پیشرانه قادر است این خودرو را به سرعت ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت نیز برساند.

108 - تیونینگ جدید خودروی مرسدس GLA 45 AMG
تیونینگ مرسدس GLA 45 AMG

اگر این میزان توان، قادر به اقناع شما نیست می‌توانید روی پکیج V45RS OOK حساب کنید که توسط آن نیروی موتور به رقم چشمگیر ۴۴۶ اسب بخار و گشتاور آن به ۵۳۹ نیوتن متر خواهد رسید. هرچند در مورد این پکیج‌ها و بهبود توانایی شتاب و سرعت خودرو، اطلاعات بیشتری منتشر نشده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.