خودروی پورشه باکستر مدل 2016 در ایران

خودروی پورشه باکستر مدل ۲۰۱۶ در ایران

باکستر یکی از ارزان‌ترین محصولات پورشه است به‌طوری‌که مدل ۲۰۱۱ این خودرو در خارج از کشورمان حدود ۴۰ هزار دلار و در داخل قیمتی در حدود ۳۰۰ میلیون تومان دارد و می‌تواند در مقایسه با رقیبانی همچون Z4 و ۲۸۰SLK با قدرت مناسبش نیاز راننده را از همه لحاظ برطرف کند. بعضی از افراد بدون آگاهی باکستر را در مقایسه با دیگر محصولات پورشه خودرویی ضعیف می‏شمارند و این مقایسه کمی ناعادلانه است زیرا این خودرو توانسته با موتور کم‌حجم و قابلیت‌های حرکتی فوق‌العاده، خودش را از رقیبان جدا کند.

nissan 370z roadster 300x199 - خودروی پورشه باکستر مدل 2016 در ایران
خودروی پورشه باکستر مدل ۲۰۱۶ در ایران

باکستر از سال ۱۹۹۶ پا به دنیای رودستر‌ها گذاشت و با اتاق‌های ۹۸۶، ۹۸۷ و ۹۸۱ توانست تا به امروز ۳نسل خودش را تکمیل کند. اتاق ۹۸۶ با ظاهری ساده از ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۴ تولید شد؛ تولید نسل دوم به سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۲ برمی‌گردد و نسل سوم آن‌هم ۹۸۱ بوده که از سال ۲۰۱۲ تا به امروز تولید می‏شود. اما خودرویی که امروز به دست گروه تست خودرو امروز رسیده‌، نسل دوم با کستر است که با چهره‌ای به شدت خشن و جذاب‌تر از نسل اول ارائه شد‌.

این خودرو با وزن ۱۳۶۴ کیلوگرمی و مخزن سوخت ۶۴ لیتر در شهر به ازای ۱۰۰ کیلومتر ۱۴ لیتر و در جاده ۹.۵ لیتر می‌سوزاند. شاید از نظر شتاب به پای پدرانش نرسد اما از نظر هندلینگ، ترمزگیری و امکانات چیز زیادی از آنها کم ندارد و می‌توانید برای یک کورس شهری روی آن حساب باز کنید.

و حالا خودروی پورشه باکستر ۲۰۱۶ در ایران

18 - خودروی پورشه باکستر مدل 2016 در ایران
خودروی پورشه باکستر مدل ۲۰۱۶ در ایران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.